Легко ловити контури, а всю увагу можна присвятити саме розподілу світла і тіней - власне, обраній темі заняття.
Тамара і Міша біля холста
Юля з Мішею вибудовують композицію
Діма за роботою
Федько. Останні нюанси
Марія дослухається порад
Іванка завершує роботу
Кожний з дітей створив нарис своєї майбутньої картини. Далі кожний працюватиме зі своїм холстом фарбою.
Дуже цікавий вийшов досвід індивідуального заняття. Міша працював з кожним окремо, поки решта на горі плели з Катєю куміхімо
або вибудовували ланцюжки кулькокаталок.
Треба буде використовувати таку можливість запаралелення. Часу на заняття треба не набагато довше, а взаємодія - на порядок ефективніша.
Немає коментарів:
Дописати коментар