Катерина Окремова
Два роки Літньої школи –
відкриваю нові можливості цього спортивного снаряду. Крім «фізичних»
характеристик – розвиток всіх груп м’язів, «кардіотренажерність»,
орієнтування в просторі, розвиток периферійного зору - цей раз актуальними були ще й соціальні.
Скакалка допомагає організувати чималеньку групу дітей, адже спостерігати за
стрибками і рахувати кількість так само цікаво, як і стрибати самому. Можна
порівнювати різні способи стрибання і знаходити більш ефективні: робити
проміжні маленькі стрибочки (допомагає тримати ритм), не відхилятися від
центрального положення, знаходити правильну міру докладання зусиль (не обов’язково робити гігантські стрибки, можна маленькі – головне вчасні і
ритмічні).
Загалом, спробувати себе
в цьому виді захотіли майже всі діти. Хто стрибає вже другий сезон – приємно
було спостерігати, як значно ускладнилася загальна координація всього тіла.
Після того, як стало
стабільно виходити (20-30 разів), захотілося поекспериментувати: стрибки удвох,
втрьох, на одній нозі, боком, зі зміною положення… тощо. Цікаво, якби ми перевідкрили всі
«можливі» варіанти стрибання, з яких змагаються в асоціаціях «стрибунів на
скакалках». До деяких ми вже дійшли самі цього рокуJ
Про улюблене - міждисциплінарні
моменти – дуже допомагає утримувати ритм (і тому, хто крутить, і тому, хто
стрибає) співання пісеньки (можна говорити про такти в музиці при
підраховуванні кількості стрибків), або проговорювання віршика.
Позгадували лічилки
трьома мовами:
One, two,
tree, four, five
Once I
caught a fish alive…
На золотом крыльце сидели…
Чимало українських. При
чому у кожної дитини була своя особлива лічилка, яка допомагає у стрибках.
Знайшла цікаві віршики
англійською – саме для гри зі скакалкою, деякі симпатичні можна буде
випробувати:
Немає коментарів:
Дописати коментар