Олеся Мамчич
Записували прислів'я і народні прикмети про березень, по ходу роблячи різні завдання: шукали іменники, підмет-присудок, ознаки.
На листочках роздала віддруковані помилки дітей - вони у кожному слові робили виправлення і поруч писали правильний варіант.
Розбирали два вірші Лесі Мовчун - один на предмет однакових закінчень наприкінці рядка (підкреслювали їх, звертали увагу на не зовсім точні, але дуже співзвучні рими).
У іншому вірші підкреслювали прикметники і потім рахували, у кого скільки вийшло, кожен по одному-двом попропускав. З другого вірша виписували слова "кольорова, гринджоли, рясноквітна, коров'ячій" і робили звуко-буквенний розбір.
Утворювали спільнокореневі слова до поданих слів і шукали потім спільний корінь (типу "варення з вишні - вишневе).
Федько у кількох словах підряд за корінь підкреслив просто пару спільних букв, не роздивившись, що спільного значно більше.
Із захватом почитали домашки про інопланетян, особливо зворушив Машкин малюнок. Ну і взагалі дуже добре посправлялися.
Повторювали попередню скоромовку, видно, що Маша над нею вдома попрацювала, бо минулого разу у неї не виходило, а цього разу - жодної помилки при вимові. Федько спершу раз-два помилився, а потім теж промовляв ідеально, тільки Іванка плуталася.
Нова скоромовка: Їхав Прокіп з Прокопихою і забалакались про горшки, про миски і про покришки.
Немає коментарів:
Дописати коментар