15.03.13

14-15 березня

Олеся Мамчич
Записували прислів'я і народні прикмети про березень, по ходу роблячи різні завдання: шукали іменники, підмет-присудок, ознаки. 
На листочках роздала віддруковані помилки дітей - вони у кожному слові робили виправлення і поруч писали правильний варіант. 
Розбирали два вірші Лесі Мовчун - один на предмет однакових закінчень наприкінці рядка (підкреслювали їх, звертали увагу на не зовсім точні, але дуже співзвучні рими). 
У іншому вірші підкреслювали прикметники і потім рахували, у кого скільки вийшло, кожен по одному-двом попропускав. З другого вірша виписували слова "кольорова, гринджоли, рясноквітна, коров'ячій" і робили звуко-буквенний розбір. 
Утворювали спільнокореневі слова до поданих слів і шукали потім спільний корінь (типу "варення з вишні - вишневе). 
Федько у кількох словах підряд за корінь підкреслив просто пару спільних букв, не роздивившись, що спільного значно більше. 
Із захватом почитали домашки про інопланетян, особливо зворушив Машкин малюнок. Ну і взагалі дуже добре посправлялися. 
Повторювали попередню скоромовку, видно, що Маша над нею вдома попрацювала, бо минулого разу у неї не виходило, а цього разу - жодної помилки при вимові. Федько спершу раз-два помилився, а потім теж промовляв ідеально, тільки Іванка плуталася. 
Нова скоромовка: Їхав Прокіп з Прокопихою і забалакались про горшки, про миски і про покришки.

Немає коментарів:

Дописати коментар