Катерина Окремова
Ми розглянули чотири епохи в історії мистецтв: прадавній світ, середньовіччя, відродження, сучасність. І в першому класі ми намагались багато робити руками.
Коли ми говорили про первісне мистецтво, наскельні малюнки, то ми розкатали тут рулон будівельного картону, шукали предмети, які можна було розтерти в пігменти, брали каменюки і каменюками їх розтирали, тобто брали природні фарби. У дітей спершу виникло запитання, а чого воно такого дивного кольору. Я тоді кажу: «Давайте подумаємо, що первісні люди могли як кольори використовувати?». Ми знайшли тоді, що це вугілля і червона глина. Нехай не всі малюнки сюжетно відповідають первісній добі, але досвід малювання природними барвниками вони отримали.
Потім ми розглядали вітражі, виготовляли їх самі з кольорової кальки. А також розтоплювали праскою стружку з воскових олівців на папір, він також ставав напівпрозорий, придатний для виготовлення вітражів і ліхтариків.
Ознайомились з виготовленням рукописних книг. Тоді в БаБетку ми намалювали буквиці.
Ознайомились з виготовленням рукописних книг. Тоді в БаБетку ми намалювали буквиці.
Зробили саморобну книжечку:
Пляшечка з чорнилом |
Говорили про Пабло Учелло, як винахідника перспективи у картинах, про Леонардо да Вінчі і епоху Відродження.
Історія мистецтв. 1 клас |
Немає коментарів:
Дописати коментар