03.12.19

Частини мови

Почали з перевірки домашки — аналізували неправильно записані слова у «ноті зі слів». Крім того, кожен підбирав спільнокореневі слова до слів із вчорашніх карточок. 
Ми від окремих слів плавно переходимо на вивчення їхніх груп, або ж частин мови. Сьогодні почали пригадувати іменник. 
Написали диктант про Шевченка і його любов до чаю з книжки «Шевченко від А до Я». Спершу відшукали усі слова, спільнокореневі із «чаєм». Тоді почали пригадувати, що таке іменники. У грі в колі вивчали визначення (кожен по черзі називав одне слово з визначення і оплеском передавав слово сусіду, а після помилки визначення повторювалося спочатку 🙂 ). Записали його в зошит і вдома діти шукатимуть всі іменники в диктанті. Насамкінець виконали маленьку вправу з картками з гри Містеріум — кожен шукав і записував максимум іменників з малюнка, які міг знайти.
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар