А сьогодні почали пригадувати речення зі звертаннями — відмінність між поширеними і непоширеними, пунктуацію та особливості риторичних звертань.
Насамперед пригадали форму кличного відмінка, яка використовується найчастіше. Подивились разом уривок відео на цю тему з телепередачі “Лайфхак українською”.
Для закріплення теми учні писали речення зі звертаннями одні до одних, використовуючи різні назви — від імен до “друже/пане/однокласнице/чувіхо/смішний смішку/сестро Варусі” :)
Також написали диктант із книжки Ульфа Старка “Мій друг Персі, Баффало Білл і я”. Проаналізували у ньому звертання та пунктуацію.
Познайомились із особливостями риторичних звертань. Як влучно й дотепно помітили діти, найлегше їх відшукати в класиків української поезії. Для закріплення цього спробували написати звертання за вже знайомими картинами Рене Магріта з домашки.
Найемоційнішими вдались підписи до картини “Підкорений читач”— “О небо, скільки тут іще сторінок?”
Марічка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар