26.03.17

Тиждень 23

Понеділок

1 клас

Руханка
Катя: "Бігали естафети з подоланням перешкод, пролізанням під мотузкою та закочуванням м'ячиків під стільці. Змагались по троє, решта - допомагали слідкувати за тим, щоб учасники дотримувались правил, тримали мотузку, прибирали м'ячики, оголошували початок наступного забігу. Спочатку брати участь хотіли лише Макс, Вася і Ден. Вони якось найбільш упевнено себе почувають. Решта хотіли "дивитись". Зрештою, перебігали всі. Соля плакала від щастя, що вона перемогла".

Логіка/Програмування
Надя: "В старшій підгрупі обговорювали "цикл в циклі" на прикладі задачки з минулого заняття. Потім діти вирішували індивідуальні завдання на розгортання циклів і лабіринтні задачки, перевіряли один одного і виправляли помилки".

English
Лєна: "З малючками ми цього тижня робили ксилофон. Ми наливали в банки воду, й вони починали по-різному звучати. 
На цьому ксилофоні ми грали та вгадували мелодії. А ще ми грали у гру з кубіком, повторювали слова, що означають частини обличчя".

Математика 
На початку згадали гру із загнутими пальцями. Скільки пальців показую, стільки дітей має лишитись стояти.
Далі говорили про половинки, третинки і четвертинки.
А на завершення - розгадували таємне шифроване послання.

Майстрування
Катя: "Робили апостроф, пришиваючи гудзики й намистинки до клаптика тканини".

6 клас

Руханка

Малювання, а за ним Мистецтво
Катя: "Музейний проект - розділилися на дві групи - одна мала знайти інформацію в інтернеті про Богдана Ханенко, друга - про Варвару Ханенко. Потім поділитися - кому, що видалося цікавим. Далі було завдання сформулювати й записати мінімум п'ять позицій - що спільного між мною і кимось з Ханенок (на вибір, обома), встановити якмога більше зв'язків. Когось об'єднує стать, місце народження, "доля старшої сестри" (Іванка і Варвара Ханенко), пристрасть до колекціонування, цікавість до творів мистецтва. А ще Федькова бабуся викладає, Валя навчалася, а я ходжу на уроки танго до Транспотрного університету, побудованого на кошт Терещенка - батька Варвари. Настя змогла побачити неочевидні - активна соціальна позиція Варвари, якщо б вона жила пізніше - могла б бути феміністкою, як і Настя".

English
Лєна: "З 6 класом закінчували тему спорт, слухали аудіювання та вивчали нову граматичну тему: використання прикметників та прислівників. А також слухали пісню, розмовляли про стилі 50х-60х. Розбирати ритми в піснях та у мові (наголошені/ненаголошені слова й склади)".

В другій половині дня Русский язык, світова література та театр з Марією Храпачовою.

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали розділ з "Великої книги почуттів" про нудьгу. В яких випадках її відчутно і як з нею боротися. Дехто з дітей вміє знайти собі заняття для розваги самостійно, хтось навіть домашні завдання виконує із задоволенням, а декому потрібен чи дорослий чи товариш, щоб відігнати нудьгу.

Логіка/Програмування
Надя: "В молодшій підгрупі розв'язувати лабіринтні задачки, намагаючись оптимізувати їх за допомогою циклів. Поки що "помітити" цикл виходить не у всіх".

English
Повторювали вивчений матеріал.

Природа
Сьогодні мова йшла про харчові ланцюжки й мережі. Як рослинки здобувають собі їжу з повітря, за допомогою сонця і води. А потім ті рослинки їдять травоїдні тваринки. А травоїдних тваринок - дрібні хижаки, а дрібних хижаків - великі хижаки. А також про всеїдних тваринок і людинку. Але потім усіх-усіх істот після смерті під'їдають хробачки і мікроорганізми, удобрюючи грунт, на якому знову виростають рослинки і так коло замикається.
Додому отримали завдання замалювати будь-який харчовий ланцюжок.

Каліграфія
Практикувались у списуванні друкованого тексту прописними літерами.

6 клас

Руханка


Інформатика
Розібрали роботу в текстовому редакторі для атестаційної контрольної.

Граматика
Маша: "Говорили про узгодження числівників з іменниками. Одним з домашніх завдань був пошук словосполучень-назв фільмів, книг, магазинів та прислів’їв, де використовуються числівники. Пригадали багато всього: і «Три мушкетери», і «Тисяча і одна ніч», і навіть «П’ятдесят відтінків сірого» :) А Юлі вдалось навіть знайти магазин з помилкою у назві - «Три метрА» (мало б бути - «Три метрИ»). Я коротко розповіла, від чого залежить відмінок числівників у різних випадках. Також пригадали разом, як правильно записується час. Потім ми знову подивились коротеньке відео, після якого вчились писати «правильні» оголошення – з датою, часом, контактною інформацією тощо. І насамкінець пограли в гру «питання-відповіді»: я заздалегідь підготувала дві мисочки з двома типами питань – одне починалось словом «скільки», інше – «о котрій годині». Таким чином усі відповіли на два питання. З відповідей ми дізналися, що Іванка мріє мати 200 книг у своїй бібліотеці, Маша витрачає щодня 24 години для улюблених запитань, Тома за раз з’їдає не більше 1/8 кавуна, Федько щодня прокидається вранці о восьмій годині, а Клим вже встиг відвідати не менше 5 областей в Україні :) "

English
Повторювали пройдений матеріал.

Зустріч
Шестикласники познайомились з професією бортпровідника пасажирських авіаліній. 
Оля Лаврушко розвіювала міфи, починаючи від назви професії, яка вже давно не "стюардеса", відповідала на запитання про кількість, вартість і тривалість перельотів, небезпеки на борту, форс-мажорні ситуації, забуті речі і дивакуватих пасажирів, про підготовку екіпажу і знання іноземних мов.

Математика
Розібрались із діленням раціональних чисел, попрактикували спрощення виразів і виконали атестаційну контрольну.

Теревені
Цього разу йшлося про агресію. Для чого вона потрібна, як агресія дозволяє зруйнувати те, що заважає, вирватись з кокона, який вже затісний і звільнити місце для нового. Що відбувається коли людина притлумлює свою агресію. Куди вона переноситься і чи на кого спрямовується. Чому деякі люди не вміють проявляти агресію, а інші - проявляють її надмірно. Говорили про необхідність навчитись керувати агресією і способи як цього досягти так, щоб агресія не заважала в стосунках з іншими  людьми, а сприяла розвитку. Кожний називав ситуацію, в якій останнього разу відчував агресію і ми разом шукали, що її спричинило, чи співпало це з тим, на що було спрямоване її виведення, і як можна було вирішити питання більш гармонійно.



Середа

1 клас

Математика 
Писали усний диктант на додавання-віднімання чисел в межах ста. На скільки одне число більше, на скільки інше менше і на скільки відрізняються. Шукали суму, різницю, кільки буде разом два числа.

Подорож
Прогулялись до лісу і назад.

БаБетка
Катя: "Після прогулянки - почитали історію про Сіпсіка, якого забули в таксі (Ено Рауд "Сіпсік і таксі"), малювали Ю-Я, свої улюблені іграшки (деякі діти ходять із ними до школи)".


Українська мова
Олеся: "Прописи по віршику Скиби "Таємниця", прописи із переставленими буквами, "приручали" книжки, роблячи по них завдання, перемальовували обкладинки, зафарбовуючи голосні у назвах книжок, доповнювали словами комікс, читання чергового розділу книжки, прописуючи ключові фрази на дошці."

Малювання форм
Хороводик, малювання крейдочками, історія.

6 клас

Руханка тоді Українська мова
Олеся: "Дуже добре зробили домашку - детально описати власний день, особливо хочу відмітити Настю, Клима, Тому. Читання власних текстів розтягнулося на півтора урока. Програмний текст по Лонгфелло: був розрізаний - скласти, змінити спеціально пересунуті межі слів усередині тексту. По тексту Джанні Родарі - вписати пропуски, порівнюючи два по-різному змінені варіанти".

Математика
Відпрацьовували арифметичні дії з раціональними числами, розкриття дужок і винесення за дужки спільного множника.

Історія
Ігор: "Цього тижня було підсумкове заняття з історії давньої Еллади. Першу частину заняття ми писали невеличку контрольну роботу. А після того обговорювали спортивні ігри в давньому світі. Ми ознайомились з історією Олімпійських ігор: види спорту, найвідоміші атлети та принципи за якими проводились змагання".

Біологія
Вивчали водорості і мохи.



Математика (факультатив)
Практика.

Четвер


Музей
Відвідали дивовижно цікаву екскурсію до музею Ханенків, присвячену самому музею і його засновникам.


Більше фото тут.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар