26.03.17

Тиждень 23

Вівторок

1 клас

Теревені
Читали розділ з "Великої книги почуттів" про нудьгу. В яких випадках її відчутно і як з нею боротися. Дехто з дітей вміє знайти собі заняття для розваги самостійно, хтось навіть домашні завдання виконує із задоволенням, а декому потрібен чи дорослий чи товариш, щоб відігнати нудьгу.

Логіка/Програмування
Надя: "В молодшій підгрупі розв'язувати лабіринтні задачки, намагаючись оптимізувати їх за допомогою циклів. Поки що "помітити" цикл виходить не у всіх".

English
Повторювали вивчений матеріал.

Природа
Сьогодні мова йшла про харчові ланцюжки й мережі. Як рослинки здобувають собі їжу з повітря, за допомогою сонця і води. А потім ті рослинки їдять травоїдні тваринки. А травоїдних тваринок - дрібні хижаки, а дрібних хижаків - великі хижаки. А також про всеїдних тваринок і людинку. Але потім усіх-усіх істот після смерті під'їдають хробачки і мікроорганізми, удобрюючи грунт, на якому знову виростають рослинки і так коло замикається.
Додому отримали завдання замалювати будь-який харчовий ланцюжок.

Каліграфія
Практикувались у списуванні друкованого тексту прописними літерами.

6 клас

Руханка


Інформатика
Розібрали роботу в текстовому редакторі для атестаційної контрольної.

Граматика
Маша: "Говорили про узгодження числівників з іменниками. Одним з домашніх завдань був пошук словосполучень-назв фільмів, книг, магазинів та прислів’їв, де використовуються числівники. Пригадали багато всього: і «Три мушкетери», і «Тисяча і одна ніч», і навіть «П’ятдесят відтінків сірого» :) А Юлі вдалось навіть знайти магазин з помилкою у назві - «Три метрА» (мало б бути - «Три метрИ»). Я коротко розповіла, від чого залежить відмінок числівників у різних випадках. Також пригадали разом, як правильно записується час. Потім ми знову подивились коротеньке відео, після якого вчились писати «правильні» оголошення – з датою, часом, контактною інформацією тощо. І насамкінець пограли в гру «питання-відповіді»: я заздалегідь підготувала дві мисочки з двома типами питань – одне починалось словом «скільки», інше – «о котрій годині». Таким чином усі відповіли на два питання. З відповідей ми дізналися, що Іванка мріє мати 200 книг у своїй бібліотеці, Маша витрачає щодня 24 години для улюблених запитань, Тома за раз з’їдає не більше 1/8 кавуна, Федько щодня прокидається вранці о восьмій годині, а Клим вже встиг відвідати не менше 5 областей в Україні :) "

English
Повторювали пройдений матеріал.

Зустріч
Шестикласники познайомились з професією бортпровідника пасажирських авіаліній. 
Оля Лаврушко розвіювала міфи, починаючи від назви професії, яка вже давно не "стюардеса", відповідала на запитання про кількість, вартість і тривалість перельотів, небезпеки на борту, форс-мажорні ситуації, забуті речі і дивакуватих пасажирів, про підготовку екіпажу і знання іноземних мов.

Математика
Розібрались із діленням раціональних чисел, попрактикували спрощення виразів і виконали атестаційну контрольну.

Теревені
Цього разу йшлося про агресію. Для чого вона потрібна, як агресія дозволяє зруйнувати те, що заважає, вирватись з кокона, який вже затісний і звільнити місце для нового. Що відбувається коли людина притлумлює свою агресію. Куди вона переноситься і чи на кого спрямовується. Чому деякі люди не вміють проявляти агресію, а інші - проявляють її надмірно. Говорили про необхідність навчитись керувати агресією і способи як цього досягти так, щоб агресія не заважала в стосунках з іншими  людьми, а сприяла розвитку. Кожний називав ситуацію, в якій останнього разу відчував агресію і ми разом шукали, що її спричинило, чи співпало це з тим, на що було спрямоване її виведення, і як можна було вирішити питання більш гармонійно.



Середа

1 клас

Математика 
Писали усний диктант на додавання-віднімання чисел в межах ста. На скільки одне число більше, на скільки інше менше і на скільки відрізняються. Шукали суму, різницю, кільки буде разом два числа.

Подорож
Прогулялись до лісу і назад.

БаБетка
Катя: "Після прогулянки - почитали історію про Сіпсіка, якого забули в таксі (Ено Рауд "Сіпсік і таксі"), малювали Ю-Я, свої улюблені іграшки (деякі діти ходять із ними до школи)".


Українська мова
Олеся: "Прописи по віршику Скиби "Таємниця", прописи із переставленими буквами, "приручали" книжки, роблячи по них завдання, перемальовували обкладинки, зафарбовуючи голосні у назвах книжок, доповнювали словами комікс, читання чергового розділу книжки, прописуючи ключові фрази на дошці."

Малювання форм
Хороводик, малювання крейдочками, історія.

6 клас

Руханка тоді Українська мова
Олеся: "Дуже добре зробили домашку - детально описати власний день, особливо хочу відмітити Настю, Клима, Тому. Читання власних текстів розтягнулося на півтора урока. Програмний текст по Лонгфелло: був розрізаний - скласти, змінити спеціально пересунуті межі слів усередині тексту. По тексту Джанні Родарі - вписати пропуски, порівнюючи два по-різному змінені варіанти".

Математика
Відпрацьовували арифметичні дії з раціональними числами, розкриття дужок і винесення за дужки спільного множника.

Історія
Ігор: "Цього тижня було підсумкове заняття з історії давньої Еллади. Першу частину заняття ми писали невеличку контрольну роботу. А після того обговорювали спортивні ігри в давньому світі. Ми ознайомились з історією Олімпійських ігор: види спорту, найвідоміші атлети та принципи за якими проводились змагання".

Біологія
Вивчали водорості і мохи.



Математика (факультатив)
Практика.

Четвер


Музей
Відвідали дивовижно цікаву екскурсію до музею Ханенків, присвячену самому музею і його засновникам.


Більше фото тут.
Валентина Мержиєвська

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити