07.11.16

Довжини

Цього тижня потроху підбираємось до вимірювання довжини. Діти вже не одноразово бачили лінійку, міряли зріст рулеткою, порівнювали довжини мотузочок. А напередодні отримали домашнє завдання виміряти розміри кімнати своїми "футами".
Цього разу працювали в командах по троє. В різних кімнатах на стінах були намаловані відрізки певного кольору. Завдання було - визначити який з відрізків довший. На око це було зробити неможливо (при довжині відрізків близько 30 см, різниця становила не більше 1,5 см).
Одна команда одразу почала вимірювати довжину прикладанням долоньок "три долоньки і ще два пальці", інша - відіграла очікуване прикладання пальців до країв відрізка і "перенесення" цієї довжини.
Зрештою дішли до того, що прикладали олівці, пензлики, аркуш паперу, на ньому ставили крапочки кінців одного відрізка, а тоді бігли до іншого і прикладали.
Дуже важливо не підказувати дітям, а дати самим пересвідчитись у незнучності й неточності "перенесення" довжини пальцями, і самим дійти до необхідності застосувати якусь приспособу з незмінним розміром.
До завершення заняття займались за роздруківками. Діти повноцінно працюють цілу годину, навіть готові трохи затримуватись, щоб дорахувати почате.
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар