Валентина Мержиєвська
Досліджували поведінку різних предметів у рідинах.
Спершу кидали різні предмети (пластмасові, дерев'яні, паперові, пінопластові, парафінові, коркові) кидали в воду і спостерігали, що плаває, що тоне. Перед тим як кидати, діти висували версію - що відбуватиметься і перевіряли.
Федько вважав, що усе органічне має плавати. Але картопля і квасолина потонули, а лише горіх плавав.
Далі зробили солону воду і пофарбували в червоний колір. Це в нас "червоне море" :) Знайшлися такі предмети, які в прісній воді тонули, але в солоній - плавали. Всім захотілось, щоб картоплина таки попливла, довелось піднімати солоність води. І нам це таки вдалося.
Далі зробили солону воду і пофарбували в червоний колір. Це в нас "червоне море" :) Знайшлися такі предмети, які в прісній воді тонули, але в солоній - плавали. Всім захотілось, щоб картоплина таки попливла, довелось піднімати солоність води. І нам це таки вдалося.
Настав час гратись з рідинами. Спершу ми налили спиртовий розчин (підфарбований зеленкою) у воду і побачили, що спирт у воді розчинився. Тоді налили у воду олію - вона не розчинилась і плавала на поверхні. Навіть якщо розкалатати.
А тоді ми почали крапати по краплинці спиртового розчину на олію і спирт повільно-повільно тонув кругленькими краплинками, лягав на саму межу олії і спирту, якийсь час лежав там, а потім кульки спирту лускали і проливались у воду.
Спирт, який потонув в олії і вилився в воду якийсь час не розчинявся, а тримався суцільним шаром між водою і олією. А якщо розкалатати, спирт весь розчинився у воді, а олія зібралась до поверхні.
А тоді ми почали крапати по краплинці спиртового розчину на олію і спирт повільно-повільно тонув кругленькими краплинками, лягав на саму межу олії і спирту, якийсь час лежав там, а потім кульки спирту лускали і проливались у воду.
Спирт, який потонув в олії і вилився в воду якийсь час не розчинявся, а тримався суцільним шаром між водою і олією. А якщо розкалатати, спирт весь розчинився у воді, а олія зібралась до поверхні.
Немає коментарів:
Дописати коментар