Задачник розроблений для 4 класу альтернативної школи БеркоШко у 2019–2020 навчальному році. Темою задачника 4 класу стали космічні технології і трішечки наукової фантастики. Щоб зберегти історичну цінність, завдання, пов’язані з побутом і розкладом БеркоШко, залишились без змін, як і імена учнів, що випробовували ці завдання впродовж року.
Задачник впорядкований за 31 навчальним тижнем. Завдання кожного тижня, «до метеоритів», відповідають державному стандарту і охоплюють теми, які перебачені на ДПА. А «після метеоритів» подані більш творчі і олімпіадні завдання.
Цього року значну увагу ми приділили розв’язуванню задач на швидкість і рівнянь на кілька дій та вправам з дробами. Щоб заохотити розв’язування рівнянь, влаштовували челенджі з ведмежуйками — винагородою за кожне розв’язане рівняння. Для розвитку просторової уяви ми вивчали в'язання морських вузлів.
Оскільки в ДПА є дуже багато завдань з одиницями вимірювання, їм також довелося присвятити чимало уваги.
Як і в попередніх задачниках, деякі завдання мають один традиційний розв’язок, а інші — декілька чи навіть жодного — все як у житті :)
Цього року більшість завдань ми вчилися записувати в зошиті, з послідовним викладом своєї думки, записом одиниць вимірювання і поясненнями. Оскільки саме одиниці вимірювання часто є перевіркою на здоровий глузд — не можна додавати метри до кілограмів чи отримати дробову кількість людей у команді.
Незважаючи на те, що у 2020 році весняне навчання дещо зіпсував карантин, заняття в БеркоШко не припинялись, і ми завершили рік дистанційно. Карантинні обставини також знайшли своє відображення в тематиці завдань останніх тижнів :)
Немає коментарів:
Дописати коментар