05.05.20

Остання Говерляна

Ми невпинно наближаємося до нашої Говерли у 4 класі, залишилося тільки останню Говерляну подолати 🙂 Нею стала для нас тема прислівників. Спершу діти традиційно вчили саме визначення, самостійно вставляючи пропущені слова в Nearpod, а потім уже обговорювали його зі мною. Я окремо зупинилася на понятті «незмінності»: показала приклад 3 речень з різними часами дієслів і однаковим прислівником у кожному з них. Потім для тренування запитань діти з’єднували пари «слово-частина мови+питання», серед яких були слова з усіх вже вивчених частин мови.
Прочитали невеличкий уривок із книжки про Мумі-тролів, впізнавали прислівники у ньому. А насамкінець я підготувала вправу, в якій потрібно було інші частини мови змінити на прислівники. З питанням «як?« справлялись переважно добре (хоча й тут були кумедні новотвори типу «казка - казкочно»), а от з рештою - де?, коли?, куди? - трохи плутались і ставили іменники переважно в непрямі відмінки.

На другому уроці діти записували асоціації-прислівники до ілюстрації Марисі Рудської. Потім переглянули мультик про Городецького:


Виловлювали прислівники з нього і потім вставляли їх у речення за цим же мультиком. Насамкінець складали речення самостійно за новою картинкою.
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Опублікувати коментар