24.03.20

Числівники і займенники

Сьогодні було багато вправ на перевірку і засвоєння домашки в learning.apps: діти сортували числівники за питаннями, ще раз переглянули мультик про Малевича
і в ньому шукали «хитрі» числівники, що означали не конкретну кількість чогось. Крім того, окремо розбирали транскрипцію кількох слів, в яких кількість звуків і букв відрізнялася (із контрольної).
Почали знайомитися із займенниками. В нас є традиція — кожне визначення нової частини мови ми вчимо в колі, в якому кожен і кожна по черзі називає 1 слово, складаючи так ціле визначення. Оскільки зараз ми такої можливості позбавлені, то я вигадала максимально схожу вправу в learning.apps: розкидані слова із визначення треба було поставити у «правильному» порядку. А потім для закріплення в іншій вправі вставляли потрібні слова на місці пропусків у цьому ж визначенні.
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар