Кожен отримав фото статуї і описував у творі «Один день з життя скульптури» з використанням складних речень, а потім у парі з іншим однокласником чи однокласницею складали діалог між цими ж скуьптурами. Вдалось почути, як і чому медитують Почекун і Майже-голі-сестри; про страждання Рибини й Закам'янілого чоловіка; і про взаємодопомогу й віддзеркалення моря для двох лежачих скульптур.
Насамкінець учні писали одне одному побажання на канікули, але з умовою, що це побажання має бути складнопідрядним реченням причини, умови, порівняння, наслідку, місця чи часу (я заздалегідь підготувала папірці-заготовки з цим). Тому побажання вийшли цікавими й небанальними.
Марійка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар