07.11.19

Евгеній Онѣгинъ

Темою уроку був «Евгений Онегин» Олександра Пушкіна. Згадавши кілька фактів із біографії Пушкіна, ми зупинились на історії написання роману і пригадали сюжет, коротко переказавши основні події. Поговорили про те, як емоції спонукають письменників до написання окремих творів, зокрема який вплив на роман справило ставлення Пушкіна до Байрона, а також  стосунки Пушкіна  із Воронцовою і Раєвським (заразом розглянули поезії «Демон», «Ненастный день потух» і епігарму на Воронцова «Полу-милорд, полу-купец…»).
Порівняли уривок із «Паломництва Чайльд-Гарольда» з уривком із «Онєгіна», спробували охарактеризувати Онєгіна і дійшли до висновку, що він радше негативний герой, ніж позитивний. Крім того, варто піддати сумніву його «титул» головного героя, адже головною героїнею цілком можна назвати Тетяну. Така думка цілком вписується в первинний авторський задум, відповідно до якого мала бути ще третя частини роману (10-12 розділи), яка б порушувала тему повстання декабристів і яка так і не була завершена. Ми також проаналізували віднайдені фрагменти 10 розділу.
Також ми порівняли лист Тетяни Онєгіну (і спробували пояснити її вчинки і поведінку, з огляду на середовище, в якому вона зростала)  і лист Онєгіна до Тетяни.  На завершення спробували розібратись, що таке «онєгінська строфа».
Алла Костовська

Немає коментарів:

Дописати коментар