Детально зупинились на тих питаннях, які можна у нас покращити. Зокрема про принесення смаколиків, пригадали домовленість - або приносити на всіх або їсти тоді, коли лишаєшся на самоті.
Цікаво торкнулись питання особливого ставлення вчителів (улюбленці чи навпаки прискіпування). У нас таке не часто зустрінеш, але в будь-якому разі, придумали стратегію поведінки для кожної з можливих ситуацій. Ті, хто мали досвід традиційної школи, поділились спостеженнями щодо популярності в класі і булінгу.
Але найбільше говорили про смартфони. Якщо йдеться про рівність, то або і вчителі мають відкладати свої смартфони в скриньку, або не забирати в учнів. В сьомому класі вже чимало потрібно ним користуватись на заняттях - і пошук даних, і калькулятор, і кахут.
Тому згадали знову, з чого почалось обмеження: використання на заняттях у не навчальних цілях, залипання разом з молодшими (в молодшій школі повне табу на гаджети) і нерухливість на перервах. Тож домовились спробувати ще раз, якщо всі будуть вдосталь рухатись, берегти другокласників і не залипати в соцмережах, не забирати смартфони у скриньку. Побачимо :)
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар