14.11.17

Як намалювати птаха

Після спілкування про вихідні перейшли до обговорення домашнього завдання.
Слухали переклади вірша Бориса Пастернака "Зимняя ночь" на українську мову - Іванка та Ганіє старались перекласти кожен рядок з римою та якомога дослівніше, а в Маші та Юлі тексти навпаки вдались більш ритмічними, зберігаючи лише основну думку.
Також нарешті обговорили похід в PinchukArtCentre - діти прочитали власні твори про сприйняття часу, дехто описав, інші ж розповіли усно, як на це сприйняття вплинула відвідана виставка про час, що було цікаво, а що залишилось незрозумілим.
Врешті перейшли до сьогоднішньої теми - дієслів неозначеної форми. Спершу діти прослухали вірш Жака Превера “Як намалювати птаха”, озвучену актором Богданом Ступкою - в ньому шукали такі дієслова.
А після цього всі писали на окремих аркушах свої “дієслова радості”, використовуючи неозначену форму - потім я зібрала й читала кожен аркуш окремо, а діти відгадували, хто автор. Найпопулярніші дії у майже всіх - спати, їсти, подорожувати, дивитись фільми, читати, сміятись, отримувати подарунки, а ще - спілкуватись з однокласниками! :) Були, звісно, й такі оригінальні, як: пересуватись дивним способом; експериментувати; хімічити на хімії; борюкатися із братиками; м’яти глину; бренькати на гітарі, як попало, симулюючи професіонала; обійматися з мамою; бути на самоті; й навіть - нести ці нісенітниці :) Словом, завдання із кращим пізнанням одне одного було дуже вдалим.
Марічка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар