03.06.17

Часовий квест


Досі квести в БеркоШко влаштовувати лише дорослі для дітей. Але минулого року дорослі помітили, що організація квесту - це ще той квест :) Тож цього року вперше шестикласники придумують і влаштовують квест для першачків. 
Спершу придумали основну ідею - про зупинку часу. Двері БеркоШко зачинились і тепер першачки не можуть ні на канікули піти, ні перейти в другий клас, бо час зупинився і необхідно запустити Часове коло. У Наді дуже вдало нагодилося 11 ключів, а дванадцятим став ключ від школи. Далі кожний з шестикласників обрав собі роль, яку хотів би зіграти і працював над образом, а тоді ми разом вигадували завдання і заплітали ті всі сюжети в спільний сценарій.

Ролі 


Клим - детектив
Тома - леді
Юля - індіанка
Федько - пірат
Настя - мандрівниця в часі
Маша - ліхтарник
Антон - робот
Іванка - домовичок
Андрій - скажений професор

Надя - участь у написанні сценарію, супровід першачків
Оля - виготовлення артефектів, грим і фото
Валя - зведення сценарію і відео

Дія

"БеркоШко потрапила в часову петлю і тепер час зовні і зсередини йде по-різному. Одна секунда назовні - це ціла година всередині. А, оскільки наш час плине надто повільно
порівняно із зовнішнім, батьки навіть турбуватися ще не почнуть, як у нас тут все життя сплине!
Щоб витягти БеркоШко з часової петлі потрібно запустити часове коло на Мансарді".

Щоб не підгледіти завдання наперед, перехід на Мансарду відбувається із зав'язаними очима.
На Мансарді діти знаходять Часове коло з відбитками ключів.

"Потрібно зібрати ключі, які належать різним істотам. На щастя, вони також потрапили в цю Часову петлю, разом з нами і годинником.
І в нас є лише "Сьогодні", щоб їх роздобути ключі і запустити часовий годинник. Щоб вибратись з часової петлі і всі першокласники могли перейти в другий клас.

1 ключ: Професор

За столом сидить Скажений професор і бурмоче щось тарабарською мовою.
Перед ним - зашифрована записка.

ЗРИАКЙТД ВІИУР. ИКУЄ СВІТЯМ.

Шифр "ракидемонуля" діти вивчали на заняттях з математики, тож доволі швидко придумують, що потрібно зробити.
За розшифрування записки професор віддає перший ключ.
В записці написано: "Закрийте вікна. Синє світло".

2 ключ: Робот

Всі опускають ролети і вмикають світло, загорається синя лампа. На підлозі проступають клітинки, намальовані флуоресцентною фарбою і робот, який стоїть у кутку.

Всі швидко впізнають завдання, які робили на заняттях з програмування і програмують робота на проходження лабіринту.
Коли робот доходить до завершення - видає другий ключик.

3 ключ: Детектив

По завершенні програми робота діти опиняються біля детектива, який просить здати відбитки пальців.

Звіряє їх з каталогом, відбитки не співпадають з відбитками злочинців, отже можна віддати ключ з сейфу чесним людям.

Після дактилоскопії діти йдуть мити ручки на кухню.

4 ключ: Леді

За столом сидить леді.
Леді англійською мовою розказує, що їй потрібен зручний одяг, бо вона мріє, коли вибереться з Часової петлі, покататись на тарзанці. Але їй дуже незручно в вузькій спідниці і на підборах, тому треба перевдягтись.
Їй потрібна:
• red hat
• green shoes
• yellow jacket
• violet scarf
Діти шукають у шафках відповідний одяг. Коли вона перевдягається - віддає ключ.

5 ключ: Домовичок

На лежанці спить домовичок.
Прокидається і розказує, що його капелюшок чарівний, його можна прати не довше 15 хвилин, бо інакше зіпсується і стане звичайним. "Мені мій пра-пра-прадідусь залишив інструкцію, а я не можу її зрозуміти. Допоможіть випрати капелюшка, а я вас пригощу чимось смачненьким”.
Інструкція:
Програма: 26+15-7+9-24+8-16
Температура: 24+36
Викручування: шість сотень, додати п'ять сотень, забрати три сотні
Поки переться капелюшок - діти їдять пиріжок домовичка...
... і знаходять запечений всередині ключ.

6 ключ: Ліхтарник

Далі діти потрапляють до ліхтарника, який колекціонує тіні.
Ліхтарник погоджується віддати свій ключ, якщо діти залишать йому тінь ключа, а також тіні інших предметів.
Діти обмальовують тіні різних предметів, яких назбиралось чимало у ліхтарику ліхтарника, за це отримують ключ.

7 ключ: Індіанка

В Додзьо вігвам, поруч сидить Індіанка, роздивляється зображення тварин.
• Куниця
• Заєць
• Олень
• Орел
• Косуля
• Білка
• Лось
• Вовк
• Рись
Індіанка: "Я можу віддати вам ключ, якщо ви допоможете мені з полюванням. Потрібно розділити всіх тварин на хижих і травоїдних".
Діти знаходять: куницю вовка, орла і рись.
Індіанка віддає ключ і каже: "А далі вам шлях підкаже слово з перших літер хижаків". Розгадують анаграму, виходить слово "КРОВ".

8 ключ: Пірат

Далі - до пірата. У пірата 11 бомб (повітряних кульок) з "ключовим" механізмом. Підозріло фіолетових, каже китайські :) (за задумом мали бути чорні, але коли артефакти на квест шукаються напередодні, не все вдається за задумом :) ).
Пірат погоджується віддати дітям бомбу, але тільки одну. На кожній кульці намальовані звукові схеми різних слів. Необхідно обрати ту, на якій схема слова, розгаданого у індіанки. "Вибухнули" бомбу - знайшли всередині ключ.

9 ключ: Часовий тунель

Далі шлях пролягає через Часовий Тунель (зшита з тканини труба, довжиною близько 8 метрів). Необхідно проповзти ним - і тоді здобути ключ.
Проповзання тунелем супроводжує Галя - сміялись про те, що вона працює доулою, тож супровід був вкрай професійним :)

10 ключ: Мандрівниця в часі

По той бік Часового Тунелю сидить мандрівниця в часі, яка втратила пам’ять. Щоб повернути їй пам'ять, необхідно зіграти в меморі.
Коли гру зіграно, вона віддає свій ключ і пригадує, як повернутись, проводить всіх зворотнім шляхом, збираючи усіх персонажів.

11 ключ: Часові карти

Щоб кожний з персонажів зміг повернутись в свої часи, необхідно зробити їм Часові карти - симетричні відображення.

Так діти злобувають 11 ключ, і беруться шукати відповідні заглибинки для кожного ключа на Часовому колі.

12 ключ: БеркоШко

Коли кожний ключик знаходить своє місце, згори опускається 12 ключ - від школи.
Ключ до свободи :)
І всі вибираються з Часової Петлі, на канікули, в другий і сьомий клас :)

Більше фото тут.
Відео буде трохи згодом :)

Валентина Мержиєвська

1 коментар: