26.10.15

Блокнотики-шпаргалки

Зважаючи на прохання Варіних та Максових батьків, поновили практику "блокнотиків-шпаргалок", за понеділок і вівторок записали там чимало визначень-підказок: про другорядні члени речення (означення, обставина. додаток); про службові частини мови (сполучник і прийменник). У більшості блокнотик був із собою. В кого не було - імітували його наявність, малюючи блокнот у зошиті. Відповідно, в кого так - на домашку, окрім рецензії, треба ще дрібно переписати в блокнот  матеріал (по ходу ще раз його пригадавши).
У вірші Андрусяка про чупакабру, надрукованому на листочку, різними фігурами обводили сполучники й прийменники. Після самостійного пошуку робили спільну перевірку: я голосно і плавно читала текст, а діти на місці сполучників дружно кукурікали. Якщо правильно - я кукурікала у відповідь. Аналогічно по другому колу відбулася перевірка прийменників, тільки на цей раз вже із хрюканням.
Відтак переписали першу строфу вірша. Завдання: позначити всі головні і другорядні члени речення.
Олеся Мамчич

Немає коментарів:

Дописати коментар