На теревенях вчились слухати співбесідника і відповідати на
задане питання.
Для цього гралися із записами.
Ось хтось починає обговорення, говорить певну тезу. У нас як
раз випало так, що всі довго збирались на урок, тож теза була про спізнення.
Кожний мав почути сказане, записати, а тоді вже міркувати
над відповіддю.
Коли відповідь придумана, необхіжно було її спершу записати,
а тоді висловлювати. Оскільки ми грали всі разом, то висловлювались по черзі.
Відтак всі, хто почули коментар, знову його записували, тоді
міркували, записували, відповідали.
Слухали – записували – думали – записували – говорили.
Я не сподівалась, що їх вистачить надовго, але завдання
пішло дивовижно легко і плідно. Не було ні зайвих балачок, ні відходу від
обраної теми, ні перебивань і одночасних викрикувань – власне, заради чого все
й затівалось :)
Наприкінці кожний зачитав, весь текст на аркушику. Тоді підсумували
висновки, до яких ми прийшли в обговоренні.
Наступного разу плануємо попрацювати в парах.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар