Продовжуємо тренуватись креслити
прямокутники на нелінованому аркуші. Розмір 24х16 см. Прошу правильно
зорієнтувати прямокутник, щоб він вмістився на аркуші.
По тому як накреслили – шукаємо його
периметр.
Потім розділяємо навпіл, знову
шукаємо периметр, знову навпіл, знову шукаємо периметр. Проговорюємо, що це половинка від
прямокутника, далі – четвертинка, далі – восьмушка…
До слова розказую про формати
аркушів.
Знаходимо в школі кілька форматів А1, А3, А4, А5. Дивимось як вони
співвідносяться.
Коли виписали усі отримані
значення периметрів в один рядок: 80, 56, 40, 28, 20, 14, 10, 7… запропонувала
уважно придивитися до послідовності чисел і передбачити, якими будуть наступні
периметри, якщо продовжувати розділяти прямокутники. Трохи зі скрипом, але
більшість знайшли залежність. Треба буде
згадати з ними числові послідовності.
Валентина Мержиєвська
Немає коментарів:
Дописати коментар