Пишемо математичний диктант:
1. Добуток чисел 8 і 4 зменшити на частку від ділення 8 на
4.
2. Суму чисел 5 і 3 розділити на їхню різницю.
3. 45 збільшити на добуток 5 і частки від ділення 25 на 5.
Вже краще. Трапляються ще іноді помилки через неуважність,
але загалом принцип зрозуміли. Далі шліфуватимемо навичок.
Вирішуємо задачу:
Лікар накладав Федькові гіпс. Щоб зробити один оберт навколо
руки, лікар витрачав 24 см бинта.
На скільки повних обертів навколо гіпсу вистачить
5-метрового бинта?
Чи вистачить залишку бинта ще на чверть оберта?
А на півоберта?
А на дві третини?
А на три чверті?
Коли позаглядала в зошити, зрозуміла,
що треба час від часу звертати увагу на оформлення. Річ не в тих відступлених
клітиночках, а скоріш у загальній невпорядкованості записів, нераціональному
використанні простору сторінки. Мене вразило наскільки охайно Клим пише в тих
зошитах, які здає в екстернат, і наскільки не системно в наших. Яскравий
приклад того, як зовнішня вимога не стала внутрішньою потребою.
Наприкінці заняття спробували
придумувати тексти задач до прикладів. Зробили усно кілька варіантів і отримали
завдання додому придумати задачу до прикладу, але із таким сюжетом, який досі
ще не зустрічався.
Немає коментарів:
Дописати коментар