Катерина Окремова
1 день.
Мали певну кількість прозорих скляних пляшечок різного розміру та форми. Кожен з дітей вибрав собі одну, яку вподобав. Спробували описати словами, що ж особливого в його пляшечці, яка вона. Виявилося, що інколи бракує слів, особливо якщо пляшка складної форми: трикутний, прямокутний, високий, вузький – не достатньо. Дотепно виходило, якщо спробувати охоплювати форму пляшки якимось образом: «шляхетна дама в сукні з високим комірцем», пляшка з широкими плечима тощо. Цікавим є схильність бачити в формі пляшки людину :)
Обліпили пляшки скульптурним одноколірним пластиліном, товщиною 0,5 см. Обговорили, як можна вигідно використати особливості пляшки при декоруванні, підкреслити певну форму (наприклад якщо є дві пласкі грані – це можуть бути дві окремі композиції).
2 день.
Роздивилися «колекцію» природних матеріалів – насіння, мушельок, камінців. Обговорили, що на якому тлі красивіше виглядає. Контрастно: світле на темно-зеленому (пшоно, мушлі), темне на світлому (гречка, насіння кавуна). Деякі насінинки наче відтворюють частини рослин в мініатюрі, наприклад, насіння кавуна нагадують пелюстки квітів.
Почали працювати над декоруванням.
3 день.
В кого не дуже «пішов процес» в перший день, втягнулися в роботу, заохочуючись натхненням інших дітей.
Завершували декорування, деякі частини обмотали мотузкою.
Фіксували лаком на водній основі.
Обговорювали, чим хто задоволений, як вийшло.
Брейнштормили стосовно характерної назви для кожної пляшечки.
4 день.
Говорили про декорування природними матеріалами. Чи можливе використання їстівного «не за призначенням»? Дивилися підбірку фото про інші види подібного «застосування»: килими на міських площах з пелюсток живих квітів
фестиваль Онам в Індії, композиції з городини на щорічні свята врожаю, композиції з природних матеріалів Кеті Кляйн.
Можливо, створення чогось красивого з того, що ми отримуємо як подарунок (листя, пелюстки квітів, насіння рослин) є своєрідним жестом подяки?
Немає коментарів:
Дописати коментар