Валентина Мержиєвська
Частину завдань для занять з творчого мислення я беру з книги Ю. Гатанова. Різні книги розраховані на різні вікові групи: 6-8 років, 7-10, 8-12 і 9-14 років.
Перша книга добре йшла в 1 класі, в друга - в другому, хоча мені вона здалась менш цікавою зі першу. А зараз читаю третю і вона мені знову подобається.
Тож завдання було таке: подумати, які речі було б зручніше використовувати, якби вони були більшими, ніж звичайно. А які - меншими.
Так, наприклад, фотоапарат зручно було б зменшити, а вушко у голці - збільшити.
Але діти не обмежились технічними вдосконаленнями :)
Тома, наприклад, запропонувала збільшити колючки на трояндах, щоб вони були більш помітні.
Федько хотів збільшити годинник (цікаво, раніше люди хотіли годинники зменшувати), аквапарк, зиму-весну-літо, нас на кілька годин, щоб подивитись - як це; а зменшити - осінь, власний крик і викиди шкідливих газів повітря.
Діма хтов збільшити час, ліжко, зменшити - гітару, щоб зручніше грати, дорогу до школи, злих собак.
Настя хотіла зменшити себе, сміття на планеті, а збільшити - квартиру, стіл і годинник (знову!).
Юля хотіла збільшити глобус, стільці, день, волосся, ковдру, гроші, а зменшити - кімнату, кілометр і крики. Тут ми зауважили, що у Юлі з Федьком є спільний інтерес - зменшити Федьковий крик :)
Іванка хотіла збільшити ліжко, полуниці, вагон поїзда, годинник (і знову!); зменшити - піаніно й шафу.
Маруся хотіла збільшити власні знання математики, пучоглазиків, ліжко і балкон, а зменшити - мишенят і косички.
Клим збільшував квартиру, час на прогулянку, тренування з fireshow, горіх, життя, силу, а зменшував - себе, тренування з батуту і акробатики, маму.
Кілька дітей захотіли збільшити куточок малювання, бо фарбувати було тісно.
Загалом відповіді були менш технічні, а скоріш світоглядні. Мені сподобалось :)
Немає коментарів:
Дописати коментар