31.05.13

Зелений квест

Підсумковий залік за 2 клас БеркоШко
Частина 1. БеркоШко

1. Початок квесту. Ключик висить на мотузці між шкільним і Ольчиним вікном. Діставайте як схочете.

Ключик від скриньки. В скринці – правила квесту.

Правила квесту:
1) Ви – команда. Завдання квесту необхідно виконувати разом.
2) Якщо завдання квесту виконане правильно, ви отримаєте бочечку з наступним завданням. 
3) Якщо завдання не виконано, ви маєте обрати одного добровольця. Його палець буде вмочено в зеленку і команда отримає підказку або ще одну спробу виконати завдання.
Далі – шукайте на горісі біля школи.

2. Завдання – в бочечках з-під гуаші. «Знайдіть у школі намет. Встановіть його у дворі – влаштуйте місце для роздумів».

3. Заходити в намет по одному. Я кажу слово, записати можна лише асоціацію з цим словом, скласти до конвертика.
Слова були: ворота, завтра, золотий, кіт, метро, шукати.
Написані асоціації: хвіртка, післязавтра, срібний, гуляє, вокзал, скарб.

4. В наметі – перша бочечка із запитанням на спостережливість «Зі скількох дощок зроблена зелена хвірточка?».
Правильна відповідь – 5.
Неправильна відповідь – палець в зеленку.

5. Зелена хвірточка. В одній з опор – «Іноді школярикам хочеться знову до дитячого садочка, гратися іграшками. То біжіть просто зараз!»

6. У куточку дитсадочку завдання з англійської мови. Спершу показуха. Витягнути папірець зі словосполученням, показати без слів, глядачі відгадують англійською.

7. Лабіринт. Необхідно пройти шлях за підказками. Наприклад: red star – green tree – blue car і так до десяти об’єктів. З’їсти забувальне тістечко і повернутись зворотнім шляхом, але вже без підказок.

8. Наступне завдання – у кошику з горіхами. Зібрати усіх лупоглазиків. Кожний має придумати якусь ознаку, за якою їх можна розсортувати на групки. Шукайте наступне завдання під пальмою (фініковою).

9. Терези Завдання написане на дошці в школі. Терези стоять на вулиці. Один із членів команди заходить в школу, читає умову і з вікна, жестами пояснює команді завдання. Команда – записує умову.

1 мавпочка важить 19 круглих кристальчиків. 5 квадратних кристалів важать 18 круглих кристальчиків. 1 мавпочка і 5 квадратних кристалів важать разом як 37 корків. Скільки корків важить 1 мавпочка?

Якщо одному пояснити не вдається – палець вмочується в зеленку і пробує пояснювати хтось інший. Коли завдання виконано – на тролеї з вікна спускається наступна бочечка.

10. На горісі бочечка:
 «І. Вирішити кросворд:
 1) Найширша річка України;
 2) Річка, названа на честь сестри засновників Києва;
 3) Зникла притока Дніпра, яка перетворилась на низку озер на Оболоні;
 4) Яка станція метро розташована на острові посеред Дніпра?
 5) Річка, що протікала Подолом і впадала в Дніпро, зараз захована під землею, але понад нею проходить вулиця, названа на честь цієї річки.
 ІІ. Яку з приток Дніпра не було згадано у кросворді?»
 Наступне завдання – трохи вище того місця, де колись стояло піаніно.

11. Наступна бочечка у Олі на віконці. І крейда поруч. «Придумайте якомога більше слів, які закінчуються на –ЕНЯ. Запишіть їх крейдою на стіні 5хаток».

12. Де чиї дитинчата? (Гра з м’ячиком):
Ведмідь – ведмежа
Верблюд – верблюжа
Вовк – вовченя
Жаба – пуголовок
Заєць - зайченя
Їжак – їжачатко, їжаченя
Кенгуру – кенгурятко
Кінь – лоша
Корова – теля
Крокодил – крокодиленя
Олень – оленя
Риба – мальок
Слон – слоненя
Собака – цуцик, щеня
Помилку одного гравця може виправити інший, якщо помиляються всі – пальці в зеленку. Наприкінці – бочечка.

13. Знайдіть три піраміди. Одна з них – з Єгипту, друга – з математики, а третя – з живого світу. Кожний з вас нехай обере одну і заповнить усі рядочки. Будьте уважні, кількість рядочків може бути різна.
Наступне завдання шукайте майже на вершині школи.

14. Інь-Ян На кожній половині написано певне слово, але відсутня його протилежність – потрібно дописати антоніми.
Інь: м’який, гнучкий, вологий, темний, хвилястий
Ян: дзвінкий, яскравий, швидкий, гучний, гострий
Дописали:
Ян: твердий, жорсткий, сухий, світлий, прямий
Інь: глухий, блідий або тьмяний, повільний, тихий, тупий

Далі: «Шукайте там, де вікно – не вікно і глечик – вже не глечик».

15. Викресліть зайве: Рослинки розмножуються: - Бульбами - Кульбабами - Бородою - Вусами - Живцями - Мерцями - Киснем - Вуглекислим газом - Кореневищем - Корою - Насінням - Пагонами - Соком - Цибулинками - Часничинками Наступна бочечка - під жасмином.

16. Робот-розвідник Оля. Щоб дізнатись важливу інформацію, необхідно правильно скерувати робота за картою. Пульт керування роботом - мобільний телефон. Робот розуміє команди: напрямок, кількість кроків. Коли робот пройде маршрут, дізнайтесь – де він опинився? Це вам згодиться.
Робот каже: «Бачу золоті ворота 5хаток»

17.Завдання зі словником. Знайти у словнику слова за підказками, утворити з одного прикметник у множині, друге лишити іменником. Відповідь: «Золоті ворота»

18. На своїй карті Києва намалюйте таке коло:
Радіус кола: 73 – (46 – 18) – 8 * 4 = см
Діаметр кола: 45 : 5 + (48 + 19 – 8) – (70 – 28) = см 
Центр кола: 3 * 7 + (64 – 18) + (100 – 51) =
 Якщо ви все зробили правильно, коло пройде через одну споруду. Яку?

19. Отримуєте конверт з вашими асоціаціями з початку квесту. Потрібно згадати ті слова, які були на початку і скласти речення.
Знову Золоті ворота! Отже, завтра вранці ви маєте вирушити туди – для продовження квесту!
Зелений квест

Немає коментарів:

Дописати коментар