11.04.13

Математичний диктант

Валентина Мержиєвська
Пишемо математичний диктант – необхідно на слух сприйняти умови, записати і розв’язати. Спершу для розминочки, просто записуємо числа: сто тридцять два, вісімсот шістдесят шість… (чотиризначні поки що збивають з пантелику). Далі приклади: різниця чисел шістдесят три і вісімнадцять, добуток чисел дванадцять і три. І ускладнення: до різниці чисел вісім і п’ять додати два, суму чисел дев’ятнадцять і п’ять розділити на вісім і додати сім.

Марко писав математичні диктанти в школі, тому йому простіше, хоча на прикладах з дужечками трохи замислювався. Федько і Іванка впорались, а Маша поки були просто числа – писала. А на перших прикладах заплуталась в словах «різниця», «сума», «добуток», засмутилась, повідомила, що «нічого не розуміє» і хотіла вже не писати нічого, але після нагадування назв математичних операцій заспокоїлась і приклади таки позаписувала, але вирішувати вже не було часу, тому вирішення лишилось їй на домашку.

Зранку подарували дітям настільну гру «Супер фермер», вони грали ледве не кожну перерву, міняли тваринок. Тому й задачі на математиці вирішували за мотивами цієї гри.
Наприкінці заняття одну задачу дала на самостійну роботу. Всі впорались. Першим – Марко, другою – Маруся (!), потім Іванка і Федько.

Немає коментарів:

Дописати коментар