07.03.13

7

Валентина Мержиєвська
В четвер, 7 березня, на математиці учнів було 7: Маша, Федько, Іванка і дівчата з дорогожицької школи: Настя, Юля, Тома і Катя. Задачку замовили про поні, які їли млинці. Я записала умову про те скільки і яких було поні і як вони їли млинці. А запитання запропонувала їм придумати самим. Записали 4 різні запитання. Розв’язували задачу. На одному з етапів виникла ситуація, коли треба було дізнатись скільки млинців з’їв кожний поні, якщо відомо скільки з’їли всі разом. Діти одноголосно розділили млинців на кількість поні і вже хотіли рухатись далі, та де там :) Я їм зауважила, що в умові не сказано, що поні їли млинці порівну. Тоді навскидку знайшли кілька можливих варіантів поїдання і отримали завдання вдома визначити усі можливі розклади.

Потім вирішили кілька прикладів на різні дії, так, щоб були й дужечки і множення і ділення і додавання з відніманням. Василько всіх дуже веселив, вгадуючи відповіді.

Наостанок розв’язували задачі без цифр. Гостей спершу вони трохи бентежили, а наші вже почувались вільно. Настільки, що Федька довелось виганяти з уроку… Загалом заняття було веселе й продуктивне. 

Немає коментарів:

Дописати коментар