Олеся Мамчич
Ховала листочки із двінкими приголосними в одному кутку кімнати - із глухими в іншому. Діти їх шукали і потім поєднували у пари дзвінкий-глухий. Дівчата поображалися трохи, що Федько шукав вправніше і знаходив більше літер.
Диктант зі слів, написання яких треба запам"ятати у 2 класі - вдома з цих слів треба скласти зв"язний текст.
Вставляли пропущені склади із запропонованих у низку слів, а потім знаходили у цих словах м"які приголосні. Згадували, у поєднанні із якими голосними приголосний стає м"яким - малювали ці голосні на м"яких пір"їнках (асоціація для кращого запам"ятовування). Потім малювали подушку із буквою Й на ній - теж асоціація з тим, що цей приг. завжди м"який.
Роздала на листочках кіілька прислів"їв, написаних без пробілів - треба було розбити суцільний текст на слова, розбирали потім на предмет належності знайдених слів до різних частин мови.
У завданні з мистецтва знаходили питальні речення, в Іванчиному - зачин, основну частину і кінцівку.
На листочку текст, де навмисно багато повторів - спроба поредагувати, замінивши на синоніми. Записували загадку, у якій кілька слів на -ТЬСЯ. Потім просто загадувала інші загадки усно, як підказку малювала схему слова-відповіді на дошці. Діти загадки дуже люблять, під будь-яким соусом. Але знову починаються образи, якщо хтось вгадує більше, а хтось менше.
Вгадували етимологію слова: чому коричневий колір так зветься. Іванка відразу здогадалася, що це походить від слова "кора".
Записували скоромовку "Серед корчів корч найкорчакуватіший". Сміху було багато, але тільки Маша Крижановська подужала її вимовити без помилок.
Немає коментарів:
Дописати коментар