Валентина Мержиєвська
Трішки знову згадали порядок дій в обчисленнях.
Вирішували задачки про стріли Робін Гуда (напередодні саме показували дітям цей фільм). Вирішували без чисел. Наприклад так: «У Робіна в колчані було чимало стріл. Він прийшов на турнір і стріляв по мішенях. В кожну мішень він влучив однакову кількість разів і жодного разу не промахнувся. По завершенні змагання в нього залишилось трішки стріл. Як дізнатись, скільки стріл Робіна влучило в кожну мішень?» Рішенням є просто розказати порядок дій, що за чим треба рахувати. Потім розібрали ще кілька пригод: визначали кількість вбитих ворогів за кількістю випущених стріл, роздавали біднякам золоті монети, награбовані єпископом. В цілому всі впорались добре. Федько і Іванка включились одразу. Маша Химич трошки поспостерігала за тим, як вони вирішують і долучилась. Маша Крижановська довго не могла зрозуміти, що взагалі вимагається, але під кінець також трохи розібралась.
А на останок я задала їм задачку за принципом мого вчителя математики: «Якби я знав як вона вирішується, хіба б я тобі задавав?» Сподіваюсь, на Сашкову допомогу :) А задача така:
Звідки взявся на нижньому малюнку вільний квадратик?
Немає коментарів:
Дописати коментар