Олеся Мамчич
Згадували, що одна буква може позначати два звуки і навпаки. Підраховували кількість голосних в українській мові - записували їх кожен із пам'яті на листочку, потім намагалися дійти до думки, що Я, Ю, Є, Ї позначають ті ж таки А, У, Е, І. Розглядали ДЖ, ДЗ, Щ, Ь, Я, Ю, Є, Ї.
Складали пазл зі глухими-дзвінкими парами приголосних: "чужі" пазли не підходять по візерунку, тому шукати доводиться справжнього "напарника". Повторювали алфавіт - у Іванки трохи краще, Федько середньо знає, Маша плутається найбільше. Всі зависають від "И" до "КА". Маша десь у районі "ПЕ" забуває назви букв і називає просто звуками: "П", "Р", "С"...
Читали описи, які вони понаписували вдома. Найсухіший каталог вийшов у Іванки, найжвавіша оповідь, прикрашена вставними словами тощо - у Федька. Читали народні прислів'я про страх і обговорювали, як по-різному можна виразити те ж таки почуття з купою порівнянь і яскравих зворотів. Я зачитувала з Галі Ткачук, Івана Андрусяка, Анне-Кат Вестлі, Дзвінки Матіяш художні описи, звертаючи увагу, що опис може бути природи (пейзаж), людини (портрет), приміщення (інтер'єр). Усно намагалися придумати подібні описи.
Домашка - у вигляді диктанту ми записали перелік слів, написання яких треба запам'ятати за 1 клас. Із цих слів задала їм утворити якусь зв'язну оповідь. Окрім того, описуючи картини на мистецтво, зосередитися на інтер'єрі, портреті або пейзажі, кому яке завдання випало. Можна за бажання знайти такі описи у художніх книжках і зачитати їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар