Олеся Мамчич
Два заняття переважно були присвячені темі ненаголошених Е-И. На підготованих листочках було кілька завдань із пропущеними ненаголошеними, головна мета була підвести дітей до того, щоб вони сформулювали своє правило з цього питання. Те, що слово треба перевіряти спільнокореневим або іншою формою того ж таки слова - діти зрозуміли досить швидко, самі вивели правило. Але тугувато було із усвідомленням того, що перевірне слово має мати наголос у сумнівному місці. Досить часто як перевірне обирали слово, яке саме містить сумнівні И-Е.
Вчилися правильно вимовляти ненаголошені Е-И.
У реченнях типу "Дід Мороз, червоний НІС, подарунки дітям НІС" визначали належність виділених слів до частини мови, обговорювали, що таке ж саме слово може мати різні значення і бути то ім., то д-вом.
Записували назви днів тижня - як не дивно, усно всі ці назви діти відтарабанили миттєво, а от при записі постійно виникали проблеми - то середа пропадає, то дві п'ятниці підряд :)
Дізналися етимологію двох актуальних слів: "бурулька" - від турецького "труба", бо схоже на трубочку. "Вермішель" - з іт., означає "черв'ячки".
Немає коментарів:
Дописати коментар