02.02.13

Колекція Національного художнього музею України. Частина 2

Катерина Окремова
Діти досить пристойно представили свої описи. Відчувалося, що після такої роботи, можна більш уважно дивитися на зображення, на відміну від першого погляду, коли, здається, очі розбігаються і "нема про що говорити". 
Вид Києва: з'ясовували, де правий-лівий береги, куди допливе пароплав, якщо й далі спускатиметься Дніпром, які місцинки можна впізнати (Поділ, Оболонь, Володимирська гірка, Рибальський острів), де зараз побудовані мости.

Родинний портрет. Марусин опис стосувався переважно того, в що вдягнена родина, тому ми більше говорили про те, що можуть нам сказати вирази обличчя. Помітили, що єдиний, хто не дивиться в бік художника (глядяча) - старший брат "з прямим носом", мабуть він в такому віці, коли хочеться стверджувати свою незалежність, він ніби своїм виглядом показує, що його змусили брати участь у цій сімейній акції написання портрету. Мама доброзичливо обнімає його за плече. Найбільш відкрито дивиться батько (дуже вірогідно, що художник, якому замовили родинний портрет, його друг) і найменший хлопчик, тому що "маленькі всі такі цікаві". Жіноча половина родини дивиться, яле повернувши голу "в три чверті", ніби насторожено-сором'язливо. Версії стосовно картини в картині:  ознака заможності, ознака смаку, свідоцтво родинних цінностей (виховання дітей). Міша припустив, що це може бути портрет померлої дитини цього сімейства, і це спосіб намалювати всіх разом, і живих, і мертвих.  Від цієї версії запала тиша і всі ще раз, по-новому, подивились на ту саму картину.

Потім послухали Іванчин опис про паром і зробили відступ: подивились зображення паромів в мистецтві світу (англ, нім., голл., япон), а також сучасні фото найбільного в світі парома і маленького човника, що перевозить велосипедиста десь в Індії.

Дивились наступну підбірку картин - жанрово-побутові. В.Пимоненка. 

ДЗ Придумати і написати історію про зображене, щоб трохи освітити, що було до, і що буде після того, що на картині.

Можна об'єднати із Олесиним завданням: зосередитись над описом інтер'єру (Іванка "Сватання"), природи (Федько "Колядники"), людини (Маша "Великодня заутреня")  

Немає коментарів:

Дописати коментар