15 драконенят – це ті, які прийшли, і ті, що запізнюються разом. Тобто, 7 тих, які вже прийшли, разом із тими, що запізнюються, вийде 15 гостей-драконів.
15 – 7 = 8 (др.)
Відповідь: запізнюється 8 драконенят.
28. Якщо в драконихи Мірти на 3 більше дітей, ніж у Марти, – то ж скільки це?
А якщо зберуться діти і Мірти, і Марти разом, то це скільки буде дракончиків?
1) 9 + 3 = 12
2) 12 + 9 = 21
Відповідь: Невдовзі 21 драконеня гратиметься разом.
29. Перший спосіб – спробуйте помалювати, а далі розписати малюнок математичною мовою.
Другий спосіб – слідкуйте за задачею. Там сказано, скільки було зелених, помаранчевих та синіх драконів. ( Протягом задачі кількість драконів певного виду не змінювалася. )
1 варіант
1) 4 + 3 = 7
2) 7 – 4 + 2 = 5
3) 5 – 3 + 4 = 6
4) 2 + 4 + 3 = 9
Відповідь: у тата дракона 9 дитинчат.
2 варіант
1) 4 зел. + 3 син. + 2 пом. = 9
Відповідь: у тата дракона 9 дитинчат.
30. Пам’ятайте, щоб порахувати тривалість занять у БеркоШко, потрібно дізнатися, скільки проміжків між початком та завершенням занять. Один проміжок має оточувати 2 великі поділки із цифрами.
(Відповіді записані в порядку розташування годинників)
7 годин.
15 хвилин.
30 хвилин.
2 години.
10 годин.
31. Дізнаємось, скільки було учнів, а тоді додамо вчителів.
1) (10 + 8) + 6 = 18 + 6 = 24 (люд.)
Відповідь: на 24 людей.
32. Відповідь:
а) 3 + 4 + 5 + 6 + 7 = 25
б) 3 + 4 + 8 + 6 + 7 = 28
в) 52 + 13 = 65
г) 65 + 15 + 2 = 82
д) 10 + 10 + 4 = 24
33. Спробуйте намалювати календар на один тиждень:
Пн. Вт. Ср. Чт. Пт. Сб. Нд.
А тепер передивіться умову, і спробуйте дізнатися, дивлячись на «розклад», який день перед середою?
Відповідь: Неділя.
34. Зверніть увагу, що якщо 24 дракончики з крилами, то 6, які лишилися, можуть бути тільки з ріжками. Але всього з ріжками має бути 10. Отже бракує ще 4, які будуть і з ріжками, і з крильцями.
1) 30 – 24 = 6 (драк.)
2) 10 – 6 = 4 (драк.)
Відповідь: 4 дракончиків були і з ріжками, і з крильцями.
35. Не забувайте, що яке ім’я у батька, таке і по-батькові у його дитини. Також і навпаки – яке по-батькові у дитини, таке ім’я і в його чи її батька.
Відповідь: Михайло Юрійович.
36. Відповідь:
19 + 3 – 7 = 15 4 + 6 – 4 = 6
13 – 3 – 3 = 7 5 + 5 – 8 = 2
12 – 0 + 2 = 14 20 + 11 – 6 = 25
15 + 10 – 13 = 12 4 + 4 + 4 = 12
22 – 6 + 2 = 18 3 + 3 – 6 = 0
37. 1 м = 100 см. 2 м = 200 см
Скільки разів по десять буде 200? До речі, не забудьте, що на десять сантиметрів зносили не кожна хвилька, а кожні чотири.
1) 200 : 10 = 20 (раз.)
2) 20 · 4 = 80 (хвил.)
Відповідь: 80 хвиль.
Також цю задачу можна вирішувати поступовим додаванням: 4 хвильки - 10 см, ще 4, 8 хвильок - 20 см, 12 хвильок - 30 см... І так до 2 м.
38.
2 + 3 + 7 + 9 = 21 11 + 13 = 24
10 + 3 + 7 + 9 = 29 37 – 13 = 24
43 – 10 + 3 = 36 54 – 45 = 9
43 – (10 + 3) =30 54 + 45 = 99
39.
Якщо б у Дра випали ті ікла, на скільки в нього більше, ніж у Дро, то в них вийшло б порівну.
1) 20 – 4 = 16 (ікл)
2) 16 : 2 = 8 (ікл)
3) 8 + 4 = 12 (ікл)
Відповідь: у Дра 12 ікл, а у Дро – 8.
40.
Відповідь:
а) 2
б) 2
в) 6
г) 4
д) 3
е) 2
ж) 1
41.
а) 7 см + 3 см + 9 см = 19 см.
б) 6см + 3см + 7 см + 5 см + 14 см = 35 см
в) АВ = 12 см, ВЕ = 8 см, ЕD = 1 см, DC = 6 см, СА = 6 см.
42.
Зробіть малюнок, і пам’ятайте, що семикласники стоять у колі.
4 + 4 = 8 (сем.)
Відповідь: четверо хлопців грало у волейбол, а всього дітей було 8.
43. На один метр припадає 2 плиточки. А на 7 метрів скільки? А на 10?
1) 7 · 2 = 14 (плит.)
2) 10 · 2 = 20 (плит.)
Відповідь: вздовж короткої сторони лежить 14 плиточок, вздовж довгої – 20.
Замість множення можна вирішувати додаванням.
44.
∙ 235
∙ 700
∙ 302
∙ 560
∙ 408
∙ 90
∙ 1824
Іванна Кравцова
Немає коментарів:
Дописати коментар