10.04.20

Мумі-тролики

Минулий урок показав, що діти ще дуже плутаються з займенниках, тому сьогодні для закріплення теми зробили підсумкове тестування по займенниках і заодно по числівниках через Nearpod. В продовження теми всі приклади використовувались із книжки про Мумі-тролів. Всі питання одразу ж обговорювали й перевіряли разом. Сьогодні відповідали уже значно швидше й частіше правильно.

На другому уроці нарешті почали знайомство з новою активною темою — дієслова. Спершу вчили визначення через Nearpod — вставляли пропущені слова безпосередньо у це визначення. 
А потім уже гралися з синонімами й антонімами. Для синонімів я підібрала уривок з  «Відьом» Роальда Дала, в якому на позначення процесу думання головної героїні знайшлось аж 8 дієслів-синонімів у 1 реченні! :) Потім діти писали свої синоніми до слів «ходити» і «відпочивати». Класно, що у першому випадку позгадували й окрім очевидних «іти, бігати”, ще й трохи рідкісніші: «крокувати, бродити, прямувати». Ну і добре «розгулялися» на другому прикладі: «лежати, засмагати, спати, заспокоюватися, читати» і навіть «відновлюватися та насолоджуватися» :)
Для антонімів же виконали спершу вправу на з’єднання пар антонімів, а потім уже придумували власні антоніми до інших слів. Тут труднощів майже не було, лиш довелось пояснювати багатьом, що означає «окриляти», і на власних помилках уже вчити важливість кожної букви у слові, бо антоніми до слів «згадати» і «загадати» таки різні :)
Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар