18.11.15

Джедайський меч

Розв’язували задачки зі складанням рівнянь:
- за відношенням між сторонами прямокутника і периметром знайти самі сторони;
- кожен кут трикутника в 2 рази (потім в 3 рази) більший за попередній. Дізнатися кути, якщо такий трикутник можливий.
- довжина руків’я джедайського меча 15 см. Відомо, що руків’я відноситься до леза як лезо до всього меча. Знайти довжину леза. (Затупив, що без квадратного рівняння там не обійтися, але принаймні саме рівняння склали правильно і вказали на проблему)
- два гонщика рухаються в одному напрямку, один відстає. Коли вони зустрінуться і чи зустрінуться взагалі? Від чого це залежить?
Я навмисно не став давати, що "дано", а став запитувати що їм "потрібно". Замість того аби сказати, що потрібно знати, наприклад, початкову відстань і швидкості, діти стали замальовувати як це відбуватиметься, якщо наприклад один гонщик вдвічі швидший за іншого. Дугами на колі вони відкладали, яку відстань проходитиме кожний гонщик за рівні проміжки часу. На колі, бо інакше вони напевне коли небуть зустрінуться. Я спробував уточнити, що я мав на увазі, що гонщики рухаються по прямій, але було вже пізно.
Сашко Лихенко

Немає коментарів:

Дописати коментар