19.11.15

Гонщики

На математиці продовжили задачу з гонщиками. Розібрали, як її розв’язати "програмістським", тобто в циклі відкладати шляхи і перевіряти умову "зустрілися", рахуючи кількість кроків у часі. Я запропонував запрограмувати її на інформатиці, але того дня діти були зайняті ідеями для своїх ігор. Тільки з Юлею запропрограмували двох персонажів, які рухаються по колу з різними швидкостями. Виявилося, що вони кожен раз зустрічаються в тій самій точці (бо швидкості вдвічі відрізнялися).
Потім уточнив задачу, увівши швидкості гонщиків та початкові відстані від старту. З моїми підказками склали рівняння, розв’язали для різних початкових умов. Довелося перепояснювати рівняння кожному і кожній, щоб переконатися що всі зрозуміли, що до чого. З тими з ким не встиг на математиці, продовжував на програмуванні.
На прогамуванні учні пустилися у створення зображень персонажів і персонажок у вбудованому в Scratch графічному редакторі. Трохи допомагав реалізувати механіку в іграх. Федьку показав, що можна рухати персонажа як командами "рухатися" в напрямку, в якому повернутий персонаж, так і змінювати безпосередньо його x та y координати. Також підказав Федьку, як обмежити рух персонажа певими межами. Запрацювало, але глючно. Клим, Тома, Іванка і Маша малювали персонажів. Клим, Тома і Іванка реєструвалися на сайті щоб зберегти зміни. Варя хотіла реалізувати можливість комбінувати об’єкти, як в грі Алхімія. Наприклад, пересунути гайку на болт, щоб утворився новий об’єкт-комбінація. Я показав Варі та Юлі що можна показувати чи приховувати об’єкти, коли коли вони дотикаються, що було частиною відповіді.
Сашко Лихенко

Немає коментарів:

Дописати коментар