06.10.14

Пиши-думай-кажи

На теревенях вчились слухати співбесідника і відповідати на задане питання.
Для цього гралися із записами.
Ось хтось починає обговорення, говорить певну тезу. У нас як раз випало так, що всі довго збирались на урок, тож теза була про спізнення.
Кожний мав почути сказане, записати, а тоді вже міркувати над відповіддю.
Коли відповідь придумана, необхіжно було її спершу записати, а тоді висловлювати. Оскільки ми грали всі разом, то висловлювались по черзі.
Відтак всі, хто почули коментар, знову його записували, тоді міркували, записували, відповідали.
Слухали – записували – думали – записували – говорили.
Я не сподівалась, що їх вистачить надовго, але завдання пішло дивовижно легко і плідно. Не було ні зайвих балачок, ні відходу від обраної теми, ні перебивань і одночасних викрикувань – власне, заради чого все й затівалось :)
Наприкінці кожний зачитав, весь текст на аркушику. Тоді підсумували висновки, до яких ми прийшли в обговоренні.
Наступного разу плануємо попрацювати в парах.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар