07.02.13

Інерція. Частина 2

Валентина Мержиєвська
Продовжуємо досліджувати інерцію

1. Піднімання гантелі
Якщо прив’язати до гантелі нитку  і повільно тягти вгору, гантеля піднімається. Якщо смикнути різко – нитка порветься.

2. Гантеля на нитці

Гантеля висить, прив’язана на нитку. Знизу прив’язуємо ще одну нитку. Питання: якщо смикнути, яка нитка порветься – верхня чи нижня? Іванка і Федько сказали, що верхня. Машка каже: «Я думаю, що нижня, бо якби було просто, то не було б досліду». Як то кажуть «чует подвох» :)

Смикаємо. Рветься нижня. Діти дуже чітко формулюють, що гантеля хоче лишатись на місці.

3. Рубання яблук

За допомогою ножа і яблука розбираємо теорію колки дрів. Врубаємось наполовину, потім розвертаємо і обухом б’ємо по твердій поверхні. Оскільки поліно (яблуко) хоче продовжувати рух, воно саме наштиркується далі на сокиру (ніж) і дорубається навпіл.

4. Корок у горнятку

Однією рукою потрібно тримати горня і два корки (не вище ніж на середині висоти горня). По черзі закинути в горня спершу один корок, потім другий. Хитрість в тому, що перший корок закидається легко, але під час підкидання вгору другого корку, перший так само легко вистрибує з горняти у непередбачуваному напрямку і зловити два корки одночасно неможливо.
А розгадку, як таки закинути два корки поспіль, я тут не напишу. Спробуйте самі ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар