20.10.12

Предмети і явища, ознаки та дії

Олеся Мамчич
Почали зі спільного скандування алфавіту - у всіх по пару помилок, але, сподіваюся, за два-три скандування він у голові відкладеться (випереджаючи питання, навіщо, кажу: бо хочу їх навчитися користуватися словниками, ми з Іванкою вдома вже кілька разів тренувалися, шукаючи слово, яке їй треба написати, а вона не певна, як правильно. Вважаю словникову роботу дуже потрібною, а з кульгавим знанням алфавіту починається ступор).

Потім пробували диктантик невеликий, по ходу з"ясувалося, що на першому слові діти всі апострофи позабували, але потім уже розставляли їх, де слід, забуваючи при тому інші речі. 

Потім розкладали записані на листочках слова на три купки: предмети і явища, ознаки та дії. Потім намагалися так перетворити слово, щоб воно змогло переміститися до всіх купок по черзі. Найлегше цей тип роботи зрозумів Федько, він переводив досить легко, дівчата підвисали.

Потім я роздала листочки із тестами, де зумисно було багато повторів і діти намагалися "зробити текст красивішим", поуникавши повторів. Літредакторські гени прокинулися у Іванки,і вона дібрала найбільше синонімів. Машці зовсім так а робота не пішла, Федько впорався досить прудко, і сам здогадався, що тут треба робити, але позамінював так, що замість кількох "великих" з"явилися кілька "малих".

Потім у тексті "з дірочками" вставляли пропущені букви. Федько справився найвпевненіше і найшвидше, але і у нього, і у Іванки було по одній помилці. А Маша, яка казала, що в неї нічого не вийде, в результаті сіла і зробила все ідеально, просто повільніше.

Ще їм розповіла про два різні способи - опис і розповідь. Кожен усно придумав по опису пірата і по короткій розповіді про пірата. 

Немає коментарів:

Дописати коментар