17.11.20

Знов закінчення

Сьогодні пригадували, що таке основа і закінчення. Спершу я пояснила, дала визначення, потім діти писали на спільному слайді-борді будь-яке слово з їхньої кімнати, розбиваючи його на основу й закінчення. Потім читали 2 віршики з багатьма неправильними закінченнями, змінювали їх на правильні, ставили питання до слів (“Плазуни і земноводні”, “Нечепури з нечупарами”).

Потім розбирались, які бувають закінчення - нульові, змінні або ж слова взагалі без закінчення. На цих останніх зупинились окремо, поговрили, які групи до них входять (інфінітиви, дієприслівники, слова іншомовного похолдення, прислівники).

Насамкінець зробили швиденьку вправу, де діти вибирали 3 слова з переліку на екрані з кожної з 3 типів закінчень і знвоу ж на спільному борді складали речення, застосовуючи всі 3 слова.

Марійка Горбач

Немає коментарів:

Дописати коментар