02.12.19

Нудьга Печоріна

Продовжили вивчення творчості Лермонтова, за планом мали аналізувати «Героя нашого часу». Учні попередньо мали завдання прочитати принаймні однин із 5 розділів-історій, однак з завданням не впорались (за поодинокими винятками), тому частину уроку ми намагались колективно відтворити сюжет – спочатку в порядку подачі тексту, а тоді в хронологічному. Також пробували аналізувати образ головного героя Печоріна і з'ясовували, чому автор назвав його «героєм нашого часу». Найбільше учнів зачепило те, що основною мотивацією більшості вчинків Печоріна була нудьга, також поговорили про стокгольмський синдром в контексті розділу «Бела». Решту уроку готувались до контрольної і розбирали завдання.
Алла Костовська

Немає коментарів:

Дописати коментар