15.05.19

Перли атестації

Третій клас цього тижня складає атестацію за рік.
«НАПИШИ ОСНОВНІ СВОЇ ПРАВА В ШКОЛІ?»
- право не віддавати 8-класникам м`яч 3-класників
- отримання грамоти після квестів
- право виправляти помилки
- вчитися, їсти та писати
- я можу брати їжу яку я хочу

«ЩО РОБИТЬ ТЕБЕ НЕПОВТОРНИМ У ЦЬОМУ СВІТІ, НЕ СХОЖИМ НА ІНШИХ»
- місце в просторі, яке я займаю
- відбитки пальців
- голос
- Я
- мої почуття
- шрам на пальці
- душа, мозок
- я завжди беру з землі речі, які мене цікавлять, щоб у мене було щось нове
- я вмію швидко рахувати площі

ПРО ЗДОРОВ‘Я:
- якщо ти хворієш, у тебе менше свободи і сил. Наприклад, якщо у тебе болить зуб, то ти не можеш тим зубом жувати
- їсти жуйку потрібно тільки після їжі
- це круто, коли ти можеш грати або розмовляти, а то якось недуже коли ти боліє
- ми завдяки ньому живемо

«КОЛИ ВОДА Є ПОМІЧНИКОМ В ПОБУТІ»:
- ми водою змиваємо туалет
- вода потрібна, щоб ... , гасити пожежу
- часто люди п’ють її і миють руки

«НЕОБХІДНІСТЬ ДЕРЕВ»
- дерева їдять вуглекислий газ
- їх їдять, наприклад ягоди, фрукти, овочі, кавун
- рослини створюють для них красу

«ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ ОРГАНИ ТРАВЛЕННЯ?»:
- щоб їсти, травити
- для перетравлення їжі. Якщо їх не буде, то вся їда буде залишатися в животі а це дуже погано

ПРО СПОРТ:
- мені подобається гімнастика, тому що я люблю гнути спину
- мій улюблений спорт стрибки у воду там треба з трампліна чи вишки якось стрибнути у воду
- мій улюблений спорт це танці на пилонах
- я не знаю, коли люди почали плавати, але мабуть дуже давно

ПОРАДИ МИШКОВІ, ЯКИЙ ВТРУТИВСЯ В РОЗМОВУ ДІДУСІВ:
- казати все після розмов

А ще майже всі знають, коли повітря стискається, а коли розширюється. А також, що легені - не входять в перелік органів травлення. Граніт твердий, а у хвойних рослин насіння міститься в шишках.
Надін Молибога

Немає коментарів:

Дописати коментар