28.01.19

Самонавчання

Сьогодні вирішила перевірити, наскільки малі справляються з індивідуальною роботою. Кожен проходив тему на комп’ютері самостійно. Перед беркошколяриками стояло завдання пройти урок на Nearpod-і, запам’ятавши вимову фоніксів V та Y, вивчити всі слова з уроку за допомогою вбудованої презентації слів з озвучкою та гри Match Words; прописати ці слова в прописах; знайти деякі з них в грі Word Search.
Для перевірки результату на завершення пройшли тест на платформі Kahoot.
Підсумок експерименту такий: деяким дітям ще дуже потрібна допомога дорослого в дисциплінуванні процесу, а комусь недостатньо пройти урок лише один раз.
Дехто вже працює на результат, дехто - час від часу, а комусь - ще складно. Хоча старалися абсолютно всі.
І є ті, хто шукають хитрі шляхи: просить, щоб хтось прочитав завдання, хоча це можна робити самостійно або замість того, щоб запам’ятовувати конструкцію повністю, винаходить маркерні слова, за якими робить висновок, який варіант обрати :)
Надія Молибога

Немає коментарів:

Дописати коментар