09.05.18

Прокачка персонажа

На теревенях з семикласниками робили доволі складну техніку. Потрібно було подивитись на однокласників незвичним поглядом. Так, ніби вони навколо персонажі фільму, чи книги, чи комп'ютерної гри - кому що ближче. І подумати, що можна було б додати цьому персонажу, або що прибрати, щоб він став прикольнішим.
Ці побажання пишуться на окремих листочках, максимально неупереджено, у позитивних формулюваннях так, щоб людині справді хотілось це прокачати. Це дуже непросто.
Спершу складно написати, потім - складно сприйняти те, що адресонане тобі.
Є частина асолютно позитивних відгуків "А що писати, якщо мені все подобається?" - тоді намагались підкреслити ті риси, які найбільш привабливі в людині. Наприклад, якщо в дівчинки курчаве волосся і їй написати про гарні кучері, то може їй не спаде на думку їх випрямляти.
Але, звісно, були й критичні зауваження. У підлітків змінюється чутливість один до одного. Те, що раніше було байдуже, тепер може дратувати, те, що раніше лякало, тепер може захоплювати. Є певні неусвідомлені протиріччя, які така техніка і дозволяє вповні проявити.
Але хочеться відмітити, що діти справді добре відчувають одне одного. Цікаво, що до деяких людей більшість відгуків співпали по суті, отже це об'єктивна риса, помітна багатьом.
На вихідні розійшлись міркувати самостійно, а в понеділок нас чекає обговорення :)
Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар