На уроці планували переглянути відео по дієприкметниках, але це завдання виконали лише Юля з Ганіє, всі інші продовжують ігнорувати цю роботу.
Тому перейшли до знайомства з дієприслівником - за звичною схемою в колі вивчили визначення, де кожен називав по одному слову з нього.
Щоб перевірити практичне використання дієприслівників у мові, намагались створити спільну історію - кожен називав по 1 реченню, використовуючи в ньому дієприслівник, а вдома діти мають продовжити цей твір, оскільки тільки в передостанньому реченні з’явилась хоч якась зав’язка сюжету.
Щоб перевірити практичне використання дієприслівників у мові, намагались створити спільну історію - кожен називав по 1 реченню, використовуючи в ньому дієприслівник, а вдома діти мають продовжити цей твір, оскільки тільки в передостанньому реченні з’явилась хоч якась зав’язка сюжету.
Марічка Горбач
Немає коментарів:
Дописати коментар