Вважаю дуже доречним поєднати вивчення тварин і дієслів. Можна вивчити багато слів одразу у виразах. Наприклад, to ... like a ... (to waddle like a penguin) або просто frog is hopping.
Тому почали вчити одразу ці дві теми.
Тому почали вчити одразу ці дві теми.
Вчимо animals (cat, elephant, dog, panda, monkey, tiger) and action verbs (sleep, eat, climb, run, wash, jump). Грали в кахут, поєднуючи ці дві теми за допомогою Progressive речень типу "a cat is sleeping", "a panda is climbing on a tree".
Грали в гру "while a tiger is sleeping". Один гравець - тигр, який завжди is sleeping at night. Біля тигра - іграшка, яку потрібно врятувати. Коли настає day, він прокидається. Тому підкрастися потрібно only at night. Якщо тигр прокинувся, то від нього потрібно втекти в будиночок (home).
Що зараз - день чи ніч - говорить ведучий.
Що зараз - день чи ніч - говорить ведучий.
Наступного дня вчили нові action verbs (walk, slither, swing, hop, fart, waddle ).
Повторювали також stamp, swim, run. Вчили за допомогою м/ф.
Нові animals - wolf, fox, duckbill, squirrel.
Грали в гру. Кожен показував якусь дію - решта вгадували. "Dasha is jumping" etc.
Наостанок - м/ф "let's go to the Zoo"
Повторювали також stamp, swim, run. Вчили за допомогою м/ф.
Нові animals - wolf, fox, duckbill, squirrel.
Грали в гру. Кожен показував якусь дію - решта вгадували. "Dasha is jumping" etc.
Надія Молибога
Немає коментарів:
Дописати коментар