08.11.17

Соціальний кредит довіри

На теревенях обговорювали статтю про Китай. Дуже ти цікаве суперечливе враження від неї, очевидні плюси, але і дуже стрьомні мінуси. Настя засумнівалася "чого ви в це вірите?".
Але якщо трошечки дізнатись про те, як працює інтернет-маркетинг, скільки всього можна дізнатись про людину з його соцмереж і пошукових запросів, простежити тенденції, які вже є в світі, то це не виглядає таким вже й абсурдним. Юлю обурило те, що є відповідальність за друзів, а не лише за свої вчинки.
Широта розмаху обговорення зашкалювала - від взяття Бастилії, репресій, свободи слова до атомної бомби, біткоїнів і хакерства.
Валентина Мержиєвська

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити