15.11.17

Тролінг

На початку дня заговорили про "життя після школи", про виші в Києві, інших містах, за кордоном, про підробітки (офіціанти, кур'єри, бебі-сіттери), про фріланс, стартапи і таке інше.
А також про особливості психіки в пубертатний період - скорочення словникового запаси, ризиковану поведінку, біологічно зумовлену сепарацію від батьків тощо.
В другій частині заняття обговорювали тролинг і критику. Які емоції відчуваються в процесі, які мотиви рухають і чому не варто цього робити. Про самозвеличення за рахунок приниження іншого. Про експертну думку, яка має бути виваженою, обґрунтованою, беземоційною і висловленою лише тоді, коли питають :) Про проживання власного досвіду, обмеженого в часі в просторі, і про можливість розширення свого світу завдяки культурі, науці, подорожам.
Валентина Мержиєвська

1 коментар:

  1. Імхо, це принципово неправильно вважати, що експертна думка має бути висловлена лише тоді коли питають. Заохочувати мовчання експертів - це заохочувати правоту невігласів. Це дуже погано в багатьох сенсах.

    ВідповістиВидалити