19.05.17

Тиждень 31

Понеділок

1 клас

Прогулянка
Як потеплішало, прогулянки почали приносити справжнє задоволення.

Атестація
Сьогодні першокласники здавали свою першу атестаційну контрольну з грамоти.
Дуже хвилювались, оскільки вони не дуже вправно працюють на комп'ютері, то було чимало дорослих для супроводу. Зрештою всі впорались з хвилюванням і гарно пройшли тести.

English
Лєна: "Цього тижня ми з першокласниками багато вивчали нових слів, грали в різноманітні ігри, щоб ті слова краще запам'ятовувались: крокодил, Simon says, вгадай слово, а також слухали аудіювання: історії, ті ж слова, інструкції, які треба було слухати та виконувати."

Читання
Читали пригоди Десперо, опускаючи деякі філософські відступи, акцентуючись на сюжеті.

6 клас

Руханка та Малювання
Міша: "Розбирали архетипи : вертикаль, горизонталь світобудови у зображеннях тварин та істот.
Згадали ніс Піноккіо, який ріс від брехні.
Розбирали мовні патерни: вище-нижче, високе-нице, і далі-ближче. Обличчя людини як мініатюрне повторення космогонії тіла, вертикально-горизонтально орієнтоване.
Стереотипи "ницого", як того, що нижче від поясу, актуальність для нас усіх проявів антропності, незалежно від схем та упереджень. Закінчення курсу малюнку та вивчення анатомії, як продовження практик "трансформацій" та руханок.
Ми переговорили про багато цікавих речей, і, я сподіваюсь, що це якось колись та у когось проросте несподіваними наслідками".

Географія
Андрій: "Останній наш урок майже повністю був призначений такий важливій темі як "Атмосфера Землі". На цьому уроці ми розглядали склад атмосфери, її будову, циркуляцію атмосфери на планеті цілком, а також в окремих районах, значення атмосфери для людини. Під час уроку ми підіймали важливі питання щодо впливу людини на життя на Землі, глобальне потепління та інші. Як здалося мені, дітям дійсно було цікаво, вони задавали додаткові запитання та жваво їх обговорювали, користувались атласом, картами та глобусом. Урок пройшов у чудовій робочій атмосфері".

English
Лєна: "Вивчили минулий час (past  simple), а також декілька нових слів, але ми більше грали або робили серйозні речі у грі."

Русский язык
Марія: "Зробили спеціальне заняття про лайливі слова: їх походження і значення, інструктаж щодо вживання (здебільшого - внесення ясності стосовно того, інструментом чого вони можуть бути в різних ситуаціях), правила безпеки. Розглядали загальновідомі групи слів - ті, якими описують зовнішність, вік, стать, здоров'я, інтелектуальні здібності, частини та секреції тіла. І лише такі, які діти згадували самі. Дієслова з категорії міжстатевих стосунків не з'явились :)
Зробили вдалу спробу винайти заміну лайливим словам, коли відчувається потреба зменшити напругу вербальним шляхом, проте так, щоб це не було образливими висловами".

Театр
Марія: "Поєднали усі епізоди вистави, пройшли їх на сцені в реальному часі і в прискореному, з реквізитом, масками та перкусією".

Вівторок

1 клас

Теревені
Завершальні теревені припали на завершення розділу книги Г. Касдепке "Велика книга почуттів", йшлося про щастя :) Щастя - звісно це не те, щоб емоція, це стан, загальний стан людини, коли вона почувається дуже на своєму місці, наповненою і цілісною.
Діти самі звернули увагу на те, що щастя не можна відчути наперед, немає передчуття щастя. Щастя можна відчути просто зараз або збагнути, що якийсь час назад, був щасливим. Вчились відрізняти щастя від радості. Висловили припущення, що радість завжди має причину, радієш комусь, якійсь події чи явищу. А щастя - це просто безпричинне самовідчуття :)

Атестація
Склали другий атестаційний тест - з математики.

English
Лєна: "Повторювали вивчений раніше матеріал: іграшки, кольори, цифри. Фінальний тиждень виявився дуже напруженим у малючків :)".

Читання
Дізнались завершення історії про мишенятко.

Театр
Намалювали долонькове сонечко :)

6 клас

Руханка тоді Інформатика
Що можна робити на завершальному занятті з інформатики? Грати в олдскульні комп'ютерні ігри :)

Граматика
Марія: "На останньому уроці я вирішила весь час присвятити творчості та спілкуванню.
Я розповіла шестикласникам про свої відчуття з нашого найпершого уроку - коли я намагалась познайомитись з ними, попросивши їх однокласників  охарактеризувати один одного, що було для мене схожим на пізнання лише за зовнішніми ознаками, як, наприклад, пізнаєш книгу за обкладинкою.
Так, я принесла книгу “Чоловік, який вирощував комети” і запропонувала їм описати асоціації й емоції, які викликає ця книга, лише за обкладинкою, спробувати подумати, про що може розповідатись у ній. Потім я зібрала усі їх аркуші й зачитувала в довільному порядку, додавши власний відгук, а діти відгадували, хто що написав. Стиль кожного уже вгадується всіма майже безпомилково, і це дуже цікаво і важливо.
Писали про різне - про мрії, появу комет, їх народження, значення, і навіть схожість із “Маленьким принцом”.
Потім я прочитала анотацію й коротко розповіла сюжет, й ми поговорили про те, як ці знання впливають на їх сприйняття тексту зокрема, й книги цілісно з обкладинкою.
Оскільки домашку на сьогодні не виконав ніхто, то її робили на уроці - писали про свої плани на літо. Ці аркуші я зібрала в окремий конверт, який ми відкриємо й обговоримо на першому уроці у вересні.
І насамкінець я роздала кожному по листівці із зображенням, яке в мене асоціювалось з кожним. Було приємно, що вдалось підібрати “вдалі” хоча б для частини учнів - Юлі, Маші, Томі й навіть Андрію та Насті. Клим і Федько поміняли свої на інші, а вже Іванці й Антону, які були відсутні, доведеться прийняти ті, які вибрала я :) Листівки пішли по колу, і всі писали для кожного окремо свої слова вдячності і невеличкі побажання на літо. Всі захопились настільки, що й про перерву не згадували, поки всім не написали"

English
Лєна: "Складали дві історії, розбираючись яке речення з якої історії, розкривали дужки, ставлячи дієслова в минулий час, щоб отримати два повноцінні сюжети. Дуже добре працювали Настя, Тома, Юля та Федько. Також ми грали у настільну гру".

Математика
Пан Юрій: "Обговорювали і практикували тотожні перетворення. Повторювали пройдені теми".

Теревені
Коли минулого заняття запропонувала завести скриньку із хвилюючими запитаннями про стосунки, то не думала, що доведеться відкривати її так швидко :)
Заняття на цю тему будуть конфіденційні, без детального опису.
Єдине, що хочу відмітити - це свободу, з якою діти ставлять запитання, і ті, хто трохи більш обізнаний, відповідають, і ми разом спростовуємо якісь міфи і вчимося гармонійному ставленню до емоційної і тілесної взаємодії. 

Медіапроект
Переглядали і обговорювали всі випуски Берконовин.
Дивіться їх на каналі youtube БеркоШко.

Середа

Завершальний навчальний день шостого року існування проекту БеркоШко :)
Першокласники проходять квест, який їм підготували шестикласники (опис квесту буде трохи згодом).
А після обіду - шестикласники показують свою виставу, за мотивами давньогрецьких міфів. Уривки сценаріїв, з'єднані в єдине ціле. Єдина репетиція цього понеділка. Цілком в стилі БеркоШко - мінімум репетицій, максимум імпровізації :) Втім, одразу зрозумілий напрям, куди розвиватись.

Дякуємо всім за увагу і до зустрічі в новому сезоні!
Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар