13.05.17

Тиждень 30

Понеділок

1 клас

Прогулянка тоді  Програмування
Надя: "Уточнили правила гри з минулого заняття:
- якщо твоя черга класти картку, і ти знаєш, що це остання можлива картка, то ти можеш сказати про це ПЕРЕД тим, як покладеш її (тим самим отримаєш 3 додаткові бали); решта учасників можуть про це казати вже ПІСЛЯ того, як ти її поклав
- за помилку - мінус 1 бал
Цього разу кожен грав сам за себе - без команд. Була запекла боротьба 🙂. В кінці  ми отримали аж два переможця з рівною кількістю балів.

English
Лєна: "Цього тижня ми відпрацьовували з малючками конструкції I have got, I haven't got та повторювали тему іграшки. 
Ми їх малювали, грали у командну гру, слухали історію про м'яч, який впав у річку, показували іграшки у грі "кенгуру" та грали у гру, яка усім сподобалась і тепер буває з нами майже кожного уроку - "метелик".

Математика 
На занятті з математики вчились перевіряти власну роботу. Бо першачкам якщо сказати "Перевірте!", то вони просто дивляться на написане :)
Отже, вчимося прочитувати вголос, частина помилок виявляється вже на цьому етапі, наприклад, коли виявляється, що від меншого числа віднімали більше і ще щось лишилось.
А тоді говорили, що перевірка - це фактично рішення ще раз.
А наступного року будемо приділяти увагу приблизним розрахункам.
Шукали варіанти розташування трикутників і прямокутників зі спільною стороною. Згадуємо, що кожний квадрат є прямокутником, але не кожен прямокутник квадратом, здагуємо що таке сторони і вершини.
Вчимося кожну задачу замальовувати.

Майстрування
Закінчили пліт. Довго думали, як поєднати сплетені вже частини. Ден запропонував об'єднати дві великі частини третьою. Так і зробили.
Аліза намалювала прапор. Потім ми вирішили, що паперовий прапор розмокне, і Аліза вже була ладна захистити його поліетиленовим кульком. Та, зрештою, виникла ідея прапор намалювати на повітряній кульці.

6 клас

Руханка
Дощова погода змусила займатись в приміщенні.

Малювання
Малювали людину, спираючись на всі набуті знання.

Географія
Андрій: "Практика у вигляді екскурсії до лісу! Під час практики діти навчились орієнтуватись в лісі за місцевими ознаками, за положенням Сонця, Місяця. Також згадали, що таке азимут, навчились визначати частини світу. Під час знаходження в лісі ми вчилися розрізняти грунти, які були у лісі,також приділялася увага тваринному та рослинному світу".

English
Лєна :"Почали вивчення минулого часу. Поки що вивчили конструкцію was/were. Також ми вивчили лексичний матеріал за темою "зовнішність",тож ми грали у детектива, який мав зрозуміти, хто де був, кого бачив та хто ж, зрештою, злочинець. Якось так вийшло, що детектив плавно підвів нас до мафії, тож на наступному уроці ми вже грали в мафію. Також ми прослухали аудіозаписи про дитинство відомих людей, вивчили професії та довелося нам ще розібрати контрольну, але не всі вважали це за потрібне для себе, тож ми зробили це на перерві у факультативному режимі :)"

Русский язык
Марія: "На занятті я оголосила вимоги для звичайного та полегшеного рівня мовних занять на наступний рік, а також санкції за невиконання.
Колективним розумом сформулювали і записали, що таки міф. І в якості маленького диктанту - цитату з Карла Густава Юнга, невелике, але дуже хитро побудоване речення. Розібрали його за синтаксичними зв'язками, повторили дієслівні форми.
Завдання не задано, бо наступний урок - останній в цьому році та дуже спеціальний".

Світова література
Марія: "Обговорювали повість "Конрад, або дитина з бляшанки" Крістіне Нестлінгер з огляду важливих сюжетних подій. Аби це вдалося, я зняла з себе роль "училки-всезнайки" й наділа роль людини, яка взагалі не розуміє, про що йдеться, проте не задовольняється узагальненими відповідями.
Вдалось навіть запаралелити цю і попередню повість з декількома іншими творами з програми цього року".

Театр
Марія: "На минулому занятті ввели до процесу усіх учасників, зробили список необхідного реквізиту. Приділили увагу мізансценам, де тексту мало, а подій багато. Вчились розташовуватись на сцені так, аби усіх дійових осіб було видно глядачам. Спробували вести дію паралельно у різних частинах сцени.
Найскладніше - 2 речі: 1) тримати постійно в увазі всі шари процесу та бути в ансамблі, і 2) - уникати повсякчас комічного ефекту у серйозних сценах".

Вівторок

1 клас

Теревені
Сьогодні йшлося про почуття провини. Цікаво, що діти дуже добре відчувають ситуації, коли вони справді завинили, щось зламали, завадили, нашкодили. Вчимось в такій ситуації не просто казати "Вибач", а й намагатись виправити, полагодити. Говоримо про те, як вибачати. Що насправді дуже відчутно, коли людина справді шкодує, і тоді вибачати легко.
Але разом з тим говоримо про необґрунтоване почуття провини. Коли людина може почуватись винною, просто за те, що є, почуватись невчасною, недолугою. Наприклад, батьки сваряться, а дитина почувається винною. З цим почуттям боротись значно складніше, просто потихеньку необхідно повертати цінність власного світу.
Мені здається, що якщо діти мають право на помилку, розуміють, що можуть помилитись але треба тоді взяти гумочку, витерти, написати нове, то вони отримують щеплення від почуття провини. Його не потрібно переживати довго, просто треба зрозуміти що не так і братися виправляти. Але так само з'являється прийняття, що й інші можуть помилятись, можуть сваритись, миритись, у кожного можуть бути на це свої причини.


English

Природа
Оскільки в нас було яйце, шкаралупа якого повністю розчинилась в оцті, то ми й говорили про яйця.
Згадали усіх тварин, які відкладають яйця: птахів, змій, крокодилів тощо.
Поговорили про динозаврів. Відповіли на запитання, що раніше виникло: яйце чи курка :) Поговорили про висиджування яєць, про пташенят.

Читання
Читали історія про мишенятко Десперо, малювали.

6 клас

Руханка відтак Теревені
Сьогодні ми започаткували підвид теревенів на наступний рік - про стосунки. Матимемо тепер коробочку для запитань, можна анонімних, про все що цікавить в сфері закоханостей, взаємин, сексу, фізіології тощо. Щотижня я буду заглядати в коробочку і піднімати ці запитання, даючи на них відповіді.
Сьогодні говорили про всього потрошку. Наприклад, що означає "зустрічатися". Ось ми всі в школі щодня зустрічаємось :) Ніііі, - кажуть - це не те. А от коли наодинці, і обидва закохані один в одного - оце "зустрічатися". Говорили про зізнання і хвилювання. А ще про те, як реагувати на чиєсь зізнання. По-перше, те, що ти комусь подобаєшся, тебе ні до чого не зобов'язує. Ти не мусиш нічого робити у відповідь, можна просто подобатися :) По-друге, коли хтось тебе любить - це завжди приємно, навіть якщо ти не відчуваєш подібного навзаєм. Коли хтось каже "Я тебе люблю", якщо теж це відчуваєш, то можна відповісти і після цього "зустрічатися" - проводити разом час, робити щось разом і саме головне - отримувати задоволення від спілкування. А якщо не відчуваєш, можна сказати щось на кшталт "Мені приємно це чути. Але мені подобається, які стосунки у нас зараз і я не хочу нічого змінювати". І, що прекрасно, говорили про те, що навіть, якщо людина не відчуває до тебе такої ж любові, то ніщо не вадить продовжувати її любити, поки любиться, бо це просто приємно.

Після English на великій перерві волейболістка Міла Безпалько провела для беркошколярів майстер-клас з волейболу.


Вчились подавати, приймати, підтримувати м'яч у грі, нападати.
Навіть холод і дощ не завадив.

Математика
Пан Юрій: "Вирішували задачі на розчини і відсотки. Згадували пряму і обернена залежність, лінійні функції. Розв'язували логічні задачі."

Медіапроект
Знімали сюжети про плани на літо.

Середа

1 клас

Читання
Дізнались про подальші пригоди мишеняти Десперо.

Математика
Зшили аркуші за рік, вийшла така чимала книжечка, зі зростаючим кактусом. Вчимося виправляти помилки. Там, де біля завдання позначка "+" - все вірно, а де "-" - необхідно виправити, знайти правильне рішення. На канікули домашні завдання з математики - доробити пропущені завдання, якщо такі є.
Робили завдання з днями тижня.
Одна справа запам'яти їх як віршик, а інша - вміти визначати який день тижня був позавчора чи буде післязавтра.

Українська мова
Олеся: "Робили кросворд із підсумковими поняттями з укрмови, дописували власні варіанти віршів про страхіття, ділили слова на дві колонки за кількістю складів, ставили наголоси, писали прописи про страховиськ і наприкінці отримали по наліпці".

Малювання форм
 Квасоля асистувала на занятті :)

6 клас

Руханка
Окрім, власне, руханки, говорили про свої стани в різних просторах. Про те, що необхідно навчитись керувати своїм станом, а не щоб середовище керувало ним.

Українська мова
Олеся: "Писали оглядові анкети за підсумками року, за уривками свіжої лекції Забужко робили завдання на true/false, Відкривали послання до самих себе, написане пару місяців тому. Що цікаво - багато хто взагалі забув, що це послання писав, і дуже дивувався, отримавши. Майже ніхто не виконав завдання, поставлені собі у майбутньому, і дехто позасмучувався. Працювали із текстом пісні Океану Ельзи, спершу на фонетику, потім на тему якості тексту. У учнів було відкриття, коли вони усвідомили, що в деяких місцях вони мугикають беззмістовні речі :)".

Фізика
Альона: "Заняття було присвячене тісній співпраці магнітів та електрики. Зібрали електромагніт,  спостерігали як діє магніт на котушку зі струмом,  перенесли анології на елетродвигун і зрозуміли принцип його дії.
А ще бачили макет роботи електричного дзвінка та телеграфа. Майже відправили телеграму. Зрозуміли чому на стрічці точки і тире з'являються і відправили сигнал SOS. Кожен зробив свої відкриття: хтось про полюси магнітів,  хтось про двигун,  а хтось про способи передачі повідомлень".

Історія
Ходили з металошукачем в ліс.

Знайшли кілька гільз і куль часів Другої світової.

Біологія
Завершальне заняття.

Квесторобня
Виготовляли реквізит для квесту, розподіляли хто чим займеться.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар