07.05.17

Тиждень 29

Понеділок

1 клас

Прогулянка, а тоді Програмування
Надя: "Почали тему логічних виразів. Граємо в гру.
Поділилися на команди. В кожної команди є 84 карточки з фігурами:
- п'ять різних форм (круг, квадрат, овал, прямокутник, трикутник)
- шість різних кольорів (червоний, жовтий, помаранчевий, синій, зелений, фіолетовий)
- три різних наповнень (пусто, повністю залито, заштриховано)
Тепер я виставляю логічний вираз - умову, на яку потрібно виставляти картки, що їй задовольняють. Кожна команда по черзі викладає по 1 картці (повторювати вже викладені картки не можна). За кожну правильну картку - 2 бали команді. Якщо команда викладає останню з можливих карток, то той, хто першим це помітить, приносить своїй команді 3 додаткові бали. За помилку - мінус бал (це правило ми сьогодні не застосовували).
Умовні вирази будуються з використанням логічних операндів "and" та "or" та наступних характеристик:
- форма
- колір
- заливка-штриховка
- пуста заливка
- повна заливка
- фігура без кутів
- фігура з кутами
Цікаво, що дехто вираховував, якої карточки не вистачає, а тому шукав цілеспрямовано і швидко; а дехто йшов шляхом "майже" перебору - окреслював набір карток, серед яких слід шукати, і перебирав їх".

English тоді Математика 
Малювали усний диктант з фігурами. "Квадрат правіше кола, трикутник  знизу під прямокутником..."
Тренуємося візуалізувати задачі. Зображати умову, позначати відстані в кількості. Замальовувати десятки кружечками, одиниці паличками

Майстрування
Надя: "Зробили заготовки нижнього шару корабля. Розбились по 2-є - один тримає бутль, намащений клеєм, другий приєднує інший бутль. Потім - завдання на командну роботу - втримати бутлі разом, щоб не ковзали і не було шпаринок. Домовились, рахувати до 25, поки клей застигне.
В командах було винайдено декілька способів: Аліза і Соля тримали бутлі вертикально баштою; Даша і Фєдя підтримували своє творіння грудьми, а Вася з Максом - носами :)
Варуся і Платон не підпустили мене до своїх бутлів, аж поки не дорахували до 100 - щоб вже напевне з'єдналося :). А Ден з Ноною так старались, що були потім всі в клею".

6 клас

Руханка
Сьогодні познайомились з нунчаками, зробити кілька з дитячої драбинки :)

Малювання
Продовжили вивчення тіла людини і постави.

Географія
Познайомились з новим вчителем. Заняття з загальної географії.
Андрій: "В перший день ми познайомились. Урок розпочався з теми "Земля". Ми розглянули такі питання як "Земля як планета", "Земля у Всесвіті", "Людина і Земля". Також було розглянуто така важливе питання як "сила Коріоліса". Під час уроку діти ставили додаткові запитання. Також ми користувались допоміжними засобами (атласами,глобусом та ін.)"            

Русский язык
Марія: "На занятті перевірили роботу над помилками в контрольній, а потім 15 хвилин писали вільний твір за складним завданням: виразити особисте переживання від чогось, що видається красивим.
А для тих, хто пише швидко, ще й друга частина: як я проводитиму літо (проте без календарних планів).
Як завжди, всі автори прочитали свої твори вголос.
Щодо складних слів та зворотів - їх було виписано на дошку й пояснено, чому саме так.
Деякі твори  хочеться зберегти, аби ними пишатись - вони дуже різні, цілковито оригінальні і дійсно передають, як це - відчувати красу чогось. І що таке жага до літа :)"

Світова література
Марія: "Працювали з повістю "Джим Ґудзик та машиніст Лукас" Міхаеля Енде. Поепізодно переказували із записом дійсно важливих сюжетних подій і важелів, причому у зворотньому порядку: чим закінчилось, без чого це не відбулося б, що цьому передувало... Найскладніше в цій роботі - дійсно вирізняти суттєве і не суттєве й розуміти, що стоїть за вчинками та репліками персонажів.
А тоді - про що ця повість (сюжетний рівень та смисловий)".

Театр
Марія: "Зробили читання тих 3 фрагментів сценарію, які маємо. Для двох намацали сценічні рішення - одразу на тому місці, де буде сцена, в натуральний розмір. З'ясували, що у сценарії не так багато написано, проте є багато чого показати".

Вівторок

1 клас

Теревені
Сьогоднішньою темою був страх. Прочитали розділ книжечки. Діти вже самі чекають закінчення читання, щоб почати розповідати про свій досвід. Порозказували різних страхів і помітили, що страхи можна розділити на три групи: страхи реальних загроз - пожежі, автостради, собак. Такі страхи бережуть нас від ушкоджень і завдяки ним ми стаємо обережні. Є другий різновид страхів - страхи, які потребують долання - страх виступу на сцені чи страх висоти. Долання таких страхів приносить задоволення. Тільки що не міг, а тепер можеш. Раніше страх володів тобою, а тепер ти оволодів страхом. І ще є страхи незрозумілі, містичні - страх темряви, монстрів, самовільно-відкривальних дверей :) з такими страхами можна боротися кількома способами - можна побільше дізнаватись про це, бо часто лякає невідоме, а коли щось досліджує, лякати перестає. Або можна побачити щось смішне. Наприклад, з кущів вилазить страшний монстр... а з носа у нього стирчать соплі... :) Або він промовляє щось писклявим голосом.
Підчас обговорення Ден сказав, що боїться стрибнути на тарзанці з турніка. Звісно, я не могла це пропустити і завершували заняття ми на вулиці, стрибаючи з тарзанкою. Перша спроба була не дуже вдалою і закінчилась слізьми, але не так важливо зробити вдало, як оце не покинути пробувати після невдалих спроб. Тому витираємо сльози і ще раз, і ще. Зрештою з моєю підстраховкою вийшло. Але чи вдасться самостійно - побачимо :)

Програмування
Надя: "Була та сама тема. В молодшій підгрупі було мало присутніх (тому командам було трошки важче), але вони всі досить добре справились із завданням".

English тоді Природа
Дуже цікаво з першачками розглядати світ в цілому. Коли ми вивали людину, ми не розглядали її у розрізі, а тільки те, що можна відчути зовні, вивчали людину цілою. І рослинки і тваринки ми переважно вивчаємо не досліджуючи зсередини, а розбираючись у взаємозв’язках між ними. Говоримо про екосистеми, харчові ланцюжки, екологію та інше.
Цього разу йшлося про були зуби. В першому клас це дуже актуальна тема, завжди на слуху, бо щотижня у когось щось хилитається і випадає :)

Роздивляємось череп коня (травоїдного) і собаки (хижака). Звертаємо увагу не будову зубів. Дізнаємось про їхні різновиди і призначення, розрізняємо різці, ікла, кутні зуби.
А тоді за аналогією намагаємось роздивитись щелепи один одного і визначити, то людина - хижак чи травоїдний? Але першачкам бракує наочного матеріалу, зубів нема то через один, то через два. Довелося демонструвати власні :) Вирішили, що люди хижаки, бо добре помітні ікла.
А разом з тим роздивляємось будову очей. У травоїдних очі по боках - щоб відстежувати наближення ворогів, а у хижаків - дивляться вперед, щоб не випускати з погляду здобич. І за цією ознакою людина виявилась хижаком.
На останок говоримо про емаль зубів, фруктову кислоту, вплив решток їжі і травних ферментів, про зміну молочних зубів на постійні.
Робимо приблизний дослід. Занурюємо яйце в оцет і лишаємо на тиждень. 

Щоб побачити, що кислота робить з кальцієм.

Читання
Читали про пригоди мишенятка Десперо.

6 клас

Руханка відтак Інформатика
Роздивлялись колекцію раритетних ігрових приставок.
Розбирали атестаційну контрольну.

Граматика
Маша: "Підготовка до атестаційної контрольної за травень й коротка вікторина по всьому, що вчили - питання складали самі учні".

English тоді Математика
Пан Юрій: "Вирішення задач про рух. Ввели поняття додавання і віднімання швидкостей. На прикладі задачі: «Теплоход від одного міста до іншого пливе 5 дів, а назад – 7 діб. Знайти час, за який пліт пропливе від одного міста до іншого». На прикладі цієї задачі розібрали введення додаткових змінних (відстані, швидкості теплоходу тощо), які під час вирішенні не шукають, але допомагають у вирішенні задачі.
В другій частині заняття розбирали декартову систему координат, графіки прямопропорційної і оберненопропорційної залежності".

Медіапроект
Зйомки, монтування.

Середа

1 клас

Математика 
Поцікавившись рівнем складності атестаційних контрольних, зрозуміла, що наші першачки вирішують приклади за рівнем складності другого класу. Тож, задля цікавості, дала завдання першого класу. У всіх зросла самооцінка, бо це справді приємно, коли робиш всі завдання правильно, ну чи майже всі :)

Руханка
Рухливі ігри на вулиці.

Українська мова і Малювання форм

6 клас

Руханка потім Українська мова

Теревені
Розбирали різні ситуації, пов'язані з волейболом. Від чого втрачається задоволення від гри, як взаємодіяти в команді, як реагувати на провтики окремих гравців і не переходити на грубощі, як підтримувати друзів по команді. Як приймати в гру нових учасників, пояснювати правила і як відмовляти, якщо не зігралися.

Історія
Ігор: "Було підсумкове заняття по темі «Давній Рим». Урок складався з двох блоків: контрольна робота та історична гра. Контрольна робота складалась з тестових завдань направлених на перевірку знання основних фактів та понять з теми. Історична гра полягала у словотворенні з великого слова. Діти поділились на команди і намагались побудувати якомога більше слів з імені бога-змія ацтеків Кельцаткоатля".

Біологія
Завершення теми "Мохи".

Квесторобня
Допрацювали персонажів, визначали необхідний реквізит.

Більше фото тут.

Валентина Мержиєвська

Немає коментарів:

Дописати коментар